تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820628344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکر آیین‌نامه‌ای نماینده بندرعباس به رئیس جمهور و 5 وزیر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با هدف رسیدگی به مشکلات هرمزگان صورت گرفت ؛ تذکر آیین‌نامه‌ای نماینده بندرعباس به رئیس جمهور و 5 وزیر خبرگزاری پانا: نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در تذکری آیین‌نامه‌ای به رئیس جمهور و وزرای کشور، راه و شهرسازی، نیرو، آموزش و پرورش و علوم مشکلات پیش روی مردم استان هرمزگان را متذکر شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 15:14



به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از دفتر مردمی این نماینده مجلس،‌ ابوالقاسم جراره در تذکر به رئیس جمهور گفت: مشکل اشتغال جوانان استان به ویژه قشر تحصیل‌کرده به یک دغدغه روحی برای مردم مبدل شده است که این نگرانی با توجه به شرایط استان قابل حل است و متاسفانه تاکنون با بی‌تدبیری مورد اغفال واقع شده است و نیاز به دستور ویژه رئیس جمهور دارد تا در استخدام‌ها به استفاده از نیروی بومی توجه شود.

وی با تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی روستائیان ایجاد راه روستایی است و در خصوص مسکن مهر نیز با توجه به آماده شدن بخش زیادی از مسکن مهر و مسکن روستایی لازم است نسبت به تامین زیرساخت‌های آن اقدام لازم به عمل آید.

نماینده مردم بندرعباس در ادامه در تذکر به وزیر آموزش و پرورش افزود: با توجه به افزایش شدید تعداد دانش‌آموزان در شهر بندرعباس و عدم تطبیق آن با زیرساخت‌های آموزشی و وجود مدارس فرسوده که نیاز به ساخت و تاسیس مدارس جدید احساس می‌‌شود باید اعتبارات به صورت ویژه پیش‌بینی شود.

در خصوص مدارس شبانه روزی نیز با وجود پراکندگی روستایی و نیاز به حفظ مدارس شبانه روزی نسبت به پرداخت سرانه آنها اقدام عاجل صورت پذیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و گرما گفت: مشکل کمبود برق استان و نیاز به تامین اعتبار برای تکمیل نیروگاه‌های در دست احداث و توسعه و بهسازی شبکه برقی مورد توجه وزیر نیرو قرار گیرد.

همچنین لازم است با همکاری وزارتخانه‌های نیرو و کشور نسبت به آبرسانی با تانکر به روستاهای فاقد آب شرب اقدامات لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم بندرعباس، خمیر، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی با اشاره به وضعیت نامناسب رشته‌های دانشگاهی در استان هرمزگان با تذکر به وزیر علوم ابراز داشت: ایجاد رشته‌های دانشگاهی مرتبط با نیاز استان و توجه به نیروهای ماهر و متخصص به علت ایجاد و توسعه صنایع مستقر در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به تصویب تاسیس دانشگاه نفت و گاز در دولت‌های قبل گفت: دانشگاه صنعتی استان یکی از خواسته‌های به حق مردم استان و از نیازهای اصلی برای تربیت نیروی انسانی کارآمد است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن