تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820764504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد رئيس کل دادگستري استان مرکزي بر حفظ حقوق بيت المال در اراضي ملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۳۰ق.ظ)
تاکيد رئيس کل دادگستري استان مرکزي بر حفظ حقوق بيت المال در اراضي ملي رئيس کل دادگستري استان مرکزي گفت: نگرش اسلام به انفال چيزي نيست که نظام اسلامي ما آنرا پايه گذاري کرده باشد بلکه خداوند از صدر اسلام خواهان توجه به آن بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مظفري با تاکيد بر حفظ و حراست از تمام انفال و منابع طبيعي چه در بعد محيط زيست و استفاده از موهبتهاي آن از سوء استفاده گران در به اختيار گرفتن آنها انتقاد کرد و حفظ و حراست و بهره برداري از آن را طبق منابع اسلامي در اختيار حاکميت عنوان کرد که همان حاکميت خداوند براي توسعه و رفاه بشريت وعامه مردم است.
رئيس کل دادگستري استان مرکزي با اشاره به تخريب جنگلها ومراتع آن را خيانت به نسلهاي آينده عنوان کرد و آثار سوء آن را از استفاده از مواد مخدر در کشور بيشتر دانست زيرا که بهره برداري شخصي از محيط زيست و منابع طبيعي محکوم و بايد توسط مراجع ذي صلاح مورد پيگرد قانوني قرار گيرد.
به گفته طاهري دادستان اراک در اين جلسه مقرر شد اداره کل ثبت اسناد استان و اداره کل منابع طبيعي نسبت به شناسايي اراضي فاقد سند مالکيت اقدام و با استفاده حداکثري از امکانات واحد هاي ثبتي نسبت به صدور سند مالکيت اقدام کند.
دبير شوراي سياستگذاري حفظ حقوق بيت المال از ديگر مصوبات اين جلسه را مطالعه راهکارهاي رفع تصرف از اراضي به همراه جمع بندي و مشخص نمودن مساحت اراضي بدون مجوز که به تغيير کاربري اقدام کرده اند توسط سازمان جهاد کشاورزي و منابع طبيعي استان دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن