تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818899544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايراندوست: مازيار زارع در ملوان مي‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ايراندوست: مازيار زارع در ملوان مي‌ماند
سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: با مازيار زارع صحبت کردم و او قطعاً در ملوان خواهد ماند.

 نصرت ايراندوست در مورد وضعيت تيم ملوان گفت: من با بازيکنان صحبت کردم و همگي آنها قول مساعد دادند که در ملوان بمانند و اولويت اولشان ملوان است. بنابراين اميدوارم شاکله اصلي تيم حفظ شود.

سرمربي ملوان در مورد وضعيت کاپيتان ملوان گفت: من با مازيار زارع صحبت کردم پس محجوب هم با او صحبت کرده است و به تفاهم‌هاي کلي رسيده‌ايم و بر سر جزئيات بايد به توافق برسيم. اميدوارم تا شروع تمرينات تيم ما تکميل شود و جمع خوبي را در تمرينات داشته باشيم. تمرينات ما روز سوم خرداد همزمان با آزادسازي خرمشهر آغاز خواهد شد.

ايراندوست در مورد تست‌هايي که از برخي بازيکنان در روزهاي گذشته گرفت،‌ گفت: ما اين تمرينات تستي را برگزار کرديم تا هرکسي که ملوان علاقه‌مند است بيايد و تست بدهد. 4-5 بازيکن از تيم اميد استعداد فوق‌العاده‌اي دارند و سه چهار بازيکن جوان هم بسيار خوب هستند که اين نفرات قطعاً در تمرين اصلي ما که از سوم خرداد شروع مي‌شود حضور خواهند داشت.

سرمربي ملوان در مورد سقف بودجه 15 ميلياردي براي باشگاه‌ها گفت:‌ هر ساله سقفي تعيين مي‌شود يک بار براي بازيکن و يک بار براي باشگاه اميدوارم که اين سقف رعايت شود اگر ظلم يا عدل به طور يکسان اجرا شود خيلي خوب است اما نبايد اينگونه باشد که قوانين فوتبال فقط براي يکسري از باشگاه‌ها باشد و اين قوانين بايد به طور يکسان اجرا شود.

نصرت ايراندوست در مورد حضور دخترش در کشور اروپايي نروژ براي مربيگري گفت: چه عرض کنم دخترم تمام وقتش را براي فوتبال گذاشت و براي فوتبال زحمت زيادي کشيد. اکنون هم از باشگاهي در نروژ پيشنهاد دارد. من 4-5 سال مشاوره فني به فدراسيون مي‌دادم زيرا دخترم آنجا بود. دخترم فوتبال بلد است و بازيکني است که گلزن است ضمن اينکه بالاترين مدرک مربيگري در آسيا را دارد و حيف است که او دارد از جمع ما جدا مي‌شود.

وي تصريح کرد: اين را به خاطر اينکه او دخترم است نمي‌گويم من مي‌گويم حيف است سرمايه‌هايي مثل شهرزاد مظفر و ايراندوست‌ها را از دست بدهيم.وقتي مظفر در حال گفت‌وگو با راديو بود من ماشينم را پارک کردم تا حرف‌هاي آنها را بشنوم و از شنيدن صحبت‌هاي مظفر گريه‌ام گرفت. افسوس مي‌خورم که چرا مربياني مثل مظفر و ايراندوست‌ها را از دست مي‌دهيم و آنها عطاي کار را بر لقايش مي‌بخشند.

سرمربي ملوان در مورد اينکه دخترش پيشنهاد خوب مالي از باشگاه نروژي دارد، گفت: بحث مالي نيست زماني که فدراسيون فوتبال دخترم را دعوت کرد او به فدراسيون برنامه‌اي يک ساله داد از آبان 92 تا آبان 93 که در آن غرب آسيا و بازي‌هاي آسيايي گوانگژو قرار داشت. دخترم ابتدا به فدراسيون گفت هر ماه چهار اردو براي تيم مي‌خواهد آنها قبول کردند اما بعد از مدتي گفتند، چهار اردو زياد است بهتر است دو اردو در ماه برگزار کنند و بعد هم اعلام کردند فقط يک اردو در ماه برگزار شود و در نهايت هم به اينجا رسيد که گفتند اردوها تا پايان سال 92 تعطيل است.

ايراندوست افزود: اين در حالي است که خانم کاستا 80هزار دلار دستمزد گرفت در 7-8کشور خارجي اردو برگزار کرد اما به دخترم و دستيارانش در مجموع 40ميليون تومان هم ندادند و به او هم گفتند تيم اردو نداشته نباشد و دو روز مانده به مسابقات تيم را مي‌خواستند اعزام کنند و انتظار اولي هم داشتند. با اين حال من از کانون مربيان تشکر مي‌کنم که خانم مظفر، ايراندوست و جعفري را به عنوان مربيان برتر خانم در سال گذشته معرفي کرد. من دوست دارم دخترم خدماتش را به مردم کشورش ارائه بدهد نه به کشورهاي ديگر حتي اگر کشورهاي پيشرفته باشد. اي کاش شرايطي فراهم شود که سرمايه‌هاي انساني خودمان را راحت از دست ندهيم و سال آينده دوباره دخترم براي کار به ايران برگردد.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/02/28 01:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن