تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815526693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عراقچی: دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5، 26 تا 30 خرداد در وین برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عراقچی: دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5، 26 تا 30 خرداد در وین برگزار می شود تهران – ایرنا- «سید عباس عراقچی» عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کرد: دور بعدی مذاکرات ایران و گروه 1+5 از 16 تا20 ژوئن (26 تا 30 خردادماه) در وین اتریش برگزار می شود.


معاون حقوقی و بین الملل وزیر امورخارجه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: دور بعدی مذاکرات ایران از 16 تا 20 ژوئن(26 تا 30 خردادماه) در وین برگزار می شود.
یک مقام دیگر وزارت امورخارجه نیز که خواست نامش بیان نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: تا قبل از مذاکرات 26 خردادماه نشست های دیگری در سطوح مختلف میان ایران و 1+5 برگزار می شود.
وی در پاسخ به این سوال که قرار بود در خرداد ماه میان ایران و 1+5 دو دور مذاکره برگزار شود،گفت: ممکن است حتی دور بعدی مذاکرات را تا قبل از 26 خردادماه داشته باشیم.
ایران و گروه 1+5 ، 23 تا 26 اردیبهشت ماه مذاکراتی سخت و جدی در وین برای آغاز نگارش متن توافق جامع هسته ای داشتند که این مذاکرات به گفته عراقچی بدون پیشرفت «محسوسی» پایان یافت.
سیام(4)1572**9254**1856
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن