تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818116891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق مطالبات هنرمندان اولين برنامه مديريت اداره کل هنرهاي نمايشي وزارت ارشاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۵۸ب.ظ)
طاهري عنوان کرد: تحقق مطالبات هنرمندان اولين برنامه مديريت اداره کل هنرهاي نمايشي وزارت ارشاد اولين برنامه مديريت جديد اداره کل هنرهاي نمايشي وزارت ارشاد اسلامي، تحقق مطالبات هنرمندان کشور در اين عرصه است لذا از مديران کل ادارات ارشاد استان ها درخواست داريم که به عنوان نمايندگان اين مديريت در تقويت جايگاه هنرمندان تئاتر و نمايش تلاشي دو چندان داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج؛ مديرکل اداره هنرهاي نمايشي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي صبح شنبه پس از ورود به استان کرمانشاه با جمعي از فعالان عرصه هنرهاي نمايشي و تئاتر کشور در هتل پارسيان اين شهر ديدار و گفتگو کرد.
در اين ديدار، حسين طاهري اظهار داشت: هرچه فعاليت انجمن هنرهاي نمايشي در کشور بيشتر باشد، دغدغه مسئولان کشوري در اين زمينه کمتر مي شود.
اين مقام ارشاد تاکيد کرد: در اين رابطه، نشست هايي بين فعالان هنرهاي نمايشي کشور و مديران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شده است.
مديرکل اداره هنرهاي نمايشي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه به جايگاه خوب فعالان هنرهاي نمايشي استان کرمانشاه اشاره داشت و گفت: حضور فعال هنرمندان عرصه هنرهاي نمايشي استان کرمانشاه مي تواند تاثير بسيار خوبي در ارتقا اين حوزه در کشور داشته باشيد، به همين منظور به دنبال اين هستيم که سطح کيفي توليدات آثار نمايشي را ارتقا دهيم.
وي بيان داشت: اولين برنامه مديريت جديد اداره کل هنرهاي نمايشي وزارت ارشاد اسلامي در دولت دکتر روحاني، تحقق مطالبات هنرمندان کشور در اين عرصه است، لذا از مديران کل ادارات ارشاد استان ها درخواست داريم که به عنوان نمايندگان اين مديريت در تقويت جايگاه هنرمندان تئاتر و نمايش تلاشي دو چندان داشته باشند.
مديرکل اداره هنرهاي نمايشي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به ساير مطالبات فعالان هنرهاي نمايشي کشور اشاره کرد و گفت: اين قشر فرهنگي کشور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي درخواست ها و مطالبات ديگري همانند حل موضوع اشتغال دانش آموختگان تئاتر کشور، به روز رساني دانش تئاتر، ارتقا ارتباط گروه هاي نمايشي استانها با يکديگر و... دارند که ما به دنبال حل آنها هستيم.
طاهري تاکيدکرد: يکي ديگر از برنامه ها تلاش براي استفاده از پتانسيل نخبگان عرصه هنرهاي نمايشي و تئاتر استانها در تهران است، البته بايد گفت که نبايد براي رسيدن به اهدافمان دچار شتابزدگي گرديم و بايد گفت که براي رسيدن به اين مهم نبايد از توان و تجربيات هنرمندان کشورمان نيز غافل شويم.
مراسم اختتاميه جشن ارديبهشت تئاتر ايران عصر شنبه در کرمانشاه برگزار مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن