تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817151520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو قطعی سفر هاشمی به اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: لغو قطعی سفر هاشمی به اصفهان
به گفته یکی از اعضای کمیته برگزاری این مراسم، هاشمی رفسنجانی به دلیل کدورت از سر باز زدن استاندار و مقامات استان برای دعوت از وی، حضور خود را در این مراسم منتفی اعلام کرد.
کد خبر: ۴۰۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹ - 17 May 2014


یکی از اعضای کمیته برگزاری مراسم سالروز درگذشت آیت الله طاهری اصفهانی علت لغو سفر هاشمی رفسنجانی به استان اصفهان را عدم دعوت استاندار از وی عنوان کرد.

به گزارش پیام نو، پیشتر قرار بود آیت الله هاشمی رفسنجانی به دعوت حجت‌الاسلام محمدحسن طاهری، فرزند آیت الله طاهری به اصفهان سفر کند. این سفر در حالی لغو شده است که تاکنون هیچ خبری درباره فشار علنی گروه های تندرو در مخالفت با این سفر منتشر نشده است.

سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به استان اصفهان در شرایطی لغو شده است که فرزند آیت الله طاهری اصفهانی در یک دیدار حضوری، رسما وی را برای شرکت و سخنرانی در مراسم سالگرد رحلت آیت الله طاهری اصفهانی دعوت کرده بود. به گفته یکی از اعضای کمیته برگزاری این مراسم، هاشمی رفسنجانی به دلیل کدورت از سر باز زدن استاندار و مقامات استان برای دعوت از وی، حضور خود را در این مراسم منتفی اعلام کرد.

پیش از لغو قطعی این سفر، گزارشی از اعتراض علنی نیروهای مخالف دولت به این اقدام مخابره نشده است. همزمان فرزند آیت الله طاهری اصفهانی که قرار بود میزبان هاشمی رفسنجانی در این سفر باشد نیز در گفت و گویی با روزنامه شرق، استاندار اصفهان را به عنوان فرد مخالف با این سفر دانسته و گفته است: «استانداران به جای اینکه بخواهند با این گروه‌های فشار برخورد کنند، صورت مساله را پاک کرده و کلا سخنرانی‌ها را لغو می‌کنند تا هیچ برخوردی صورت نگیرد.»

این اتفاق در شرایطی رخ داده است که یک هفته قبل سفر حجت الاسلام سید حسن خمینی به شهرستان بروجرد و سخنرانی وی در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی به شیوه ای مشابه و به دلیل مخالفت استانداری لرستان لغو شده بود.

روزنامه شرق در شماره روز شنبه خود طی مطلبی به گمانه زنی درباره احتمال لغو سفر هاشمی رفسنجانی به اصفهان پرداخت. با پیگیری های پیام نو اکنون مشخص شده است که این سفر قطعا لغو شده و آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز حضور خود در این استان را به رغم دعوت مقامات استان صحیح ندانسته است.

کمیته برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت الله طاهری اصفهانی پیشتر طی درخواست هایی از استاندار اصفهان برای مهیا کردن شرایط و تدارکات لازم برای سفر هاشمی رفسنجانی به این استان درخواست مساعدت کرده بود که استاندار در مقابل این درخواست ها جواب رد به کمیته برگزاری این مراسم داده بود. گفته می شود استاندار اصفهان در چند نوبت بر این جواب و تصمیم خود پافشاری کرده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن