تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804647964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابهام در حضور تاسيسات دريايي در ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابهام در حضور تاسيسات دريايي در ليگ برتر
سرمربي تيم فوتسال تاسيسات دريايي پس از کناره‌گيري اين تيم از حضور در نيمه نهايي جام حذفي گفت: هنوز باشگاه تصميم قطعي براي ماندن يا انصراف از حضور در ليگ برتر سال آينده را نگرفته است.

علي صانعي درباره علت تصميم باشگاه فوتسال تاسيسات دريايي در کناره‌گيري از ديدار نيمه‌نهايي جام حذفي مقابل ميثاق تهران اظهار کرد: اين تصميمي بود که باشگاه گرفت و ما نيز تابع باشگاه هستيم. متاسفانه زمان برگزاري ديدارهاي جام حذفي به هيچ وجه مناسب نبود و از ابتدا هم موافق برگزاري ديدارها در اين تاريخ نبوديم و مي‌دانستيم به مشکل برخواهيم خورد. حتي اين مطلب را به باشگاه و فدراسيون هم اعلام کرديم اما مسئولان توجهي به آن نداشتند.

به نقل از ايسنا، سرمربي تيم فوتسال تاسيسات دريايي افزود: اکثر بازيکنان ما شهرستاني هستند و بعد از ليگ به شهرهايشان رفتند. اگر بخواهيم آن‌ها را مجددا براي يک بازي به تهران بياوريم، بسيار مشکل است چرا که براي آنها جا و مکان نگرفته بوديم. همچنين يک بازيکن برزيلي داشتيم که با پايان يافتن قراردادش پس از ليگ به کشور خود بازگشت. اگر رقابت‌هاي جام حذفي در اسفند و يا عيد برگزار مي‌شد، مي‌توانستيم با بازيکنان‌مان به ميدان برويم و مشکلي نداشتيم.

وي درباره آينده خود براي مربي‌گري در تيم فوتسال تاسيسات دريايي براي فصل آينده ليگ برتر خاطرنشان کرد: فعلا بحث عمده باشگاه در رابطه با ماندن يا نماندن در ليگ برتر سال آينده است و مشخص نيست که سال بعد تاسيسات دريايي در ليگ حضور داشته باشد يا نه. ما سال گذشته يک هفته مانده بود به آغاز بازي‌هاي ليگ تيم را بستيم و توانستيم با اين اوضاع تيم را در ليگ نگه داريم. امسال اعلام کردم اگر قصد داريد در ليگ شرکت کنيد، بايد با تمام قدرت حضور يابيد و لازم است حداقل دو ماه مانده به بازي‌ها، نسبت به جذب بازيکن اقدام کنيد که بنا شد باشگاه در اين باره تصميم‌گيري کند. آن‌ها نيز هدف‌شان اين است که اگر در ليگ برتر حضور پيدا مي‌کنند، حضوري قدرتمند داشته باشند نه اين که در رده‌هاي پايين جدول قرار بگيرند. بنابراين بايد تا زمان تصميم‌گيري باشگاه براي ماندن يا انصراف از حضور در ليگ برتر صبر کنيم.

صانعي درباره علت اين تصميم باشگاه براي ماندن يا انصراف از حضور در ليگ برتر فوتسال نيز گفت: در حال حاضر مهم‌ترين ايراد ليگ فوتسال ايران اين است که بازي‌ها پخش تلويزيوني ندارد. به همين جهت شرکت‌ها و اسپانسرها تمايلي براي حمايت‌هاي مالي از تيم‌ها ندارند؛ چرا که تبليغات آن‌ها از طريق تلويزيون پخش نمي‌شود و سودي برايشان ندارد.

سرمربي تيم فوتسال تاسيسات دريايي افزود: اگر شرايط مهيا شد دوست دارم در اين تيم براي فصل آينده بمانم. البته چند پيشنهاد شهرستاني هم دارم اما به دليل مشکلات خانوادگي نمي‌توانم آن‌ها را قبول کنم. فعلا هم هيچ صحبتي با مسئولان باشگاه براي فصل بعد نداشته‌ام. سال پيش هم به خاطر دوستي با مديرعامل تاسيسات دريايي به اين تيم آمدم و تلاش کردم تا تيم در ليگ بماند. اما اگر امسال بخواهد شرايط مانند پارسال باشد، در اين تيم کار نمي‌کنم.

وي درباره عملکرد تيم ملي فوتسال در جام ملت‌هاي آسيا نيز گفت: تيم ملي تا بازي‌هاي قبل از فينال عملکرد خيلي خوبي داشت اما جا داشت براي ديدار فينال از لحاظ روحي و رواني بيشتر حمايت شود و در ضربات پنالتي نيز بايد تمرين‌هاي بهتري انجام مي‌شد. ديگر اين بازي‌ها تمام شده و بايد به فکر بازي‌هاي جام جهاني و جام ملت‌هاي 2016 باشيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/27 08:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن