تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرچم رژیم «اسرائیل» در مصر به آتش کشیده شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پرچم رژیم «اسرائیل» در مصر به آتش کشیده شد
شماری از تظاهرات کنندگان مصری در همبستگی با جنبش فتح در قاهره در برابر مقر صنف روزنامه نگاران در شصت و ششمین سالروز یوم النکبه تجمع کردند.
کد خبر: ۴۰۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴ - 16 May 2014




شماری از مردم مصر در مقابل مقر روزنامه نگاران در قاهره پایتخت این کشور پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری معا، شماری از تظاهرات کنندگان مصری در همبستگی با جنبش فتح در قاهره در برابر مقر صنف روزنامه نگاران در شصت و ششمین سالروز یوم النکبه تجمع کردند.

تظاهرات کنندگان پلاکارت‌هایی را حمل می‌کردند که بر روی آن نوشته شده « مسجد الاقصی فریاد می‌زند: صلاح الدین کجاست» و «واقدسا».

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم فلسطین شعارهایی از جمله « مسجد الاقصی ما را صدا می‌زند و چه کسی به جز ما قدس را بازپس خواهد گرفت.» امروز روز النکبه است ای صهیونیست لعنت بر تو باد» « اشغالگران جنایتکار سرزمین فلسطین را به سرقت بردند».

تجمع کنندگان همچنین پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و شعار سر دادند که « نه شهرک سازی و نه یهودی سازی تا اینکه سرزمین فلسطین بازگردانده شود.»

«عطیه القططی» سخنگوی رسمی جنبش مردمی فلسطین برای پیگیری قضایی حکومت انگلیس تاکید کرد: ما در شصت و ششمین سالروز یوم النکبه تجمع کرد‌ه‌ایم و هیچ عربی این روز را هرگز فراموش نخواهد کرد؛ چرا که این روز روز ملت فلسطین است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن