تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل پروژه های ورزشی نیازمند 100 هزار میلیارد ریال اعتبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر ورزش و جوانان: تکمیل پروژه های ورزشی نیازمند 100 هزار میلیارد ریال اعتبار است رشت - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور، نیازمند یکصد هزار میلیارد ریال اعتبار است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمود گودرزیˈ عصر پنجشنبه در نشست با روسای ادارات و هیات های ورزشی استان گیلان در رشت افزود: هم اکنون سه هزار و 320 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که برای به بهره برداری رسیدن آنها، حدود یکصد هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.
وی ادامه داد: این در حالیست که اعتبارات عمرانی وزارت ورزش در سال، حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال می باشد.
گودرزی اظهار کرد: در استان گیلان 22 طرح بزرگ نیمه تمام ورزشی وجود دارد که برای راه اندازی هریک، حدود 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی با اشاره به تشکیل شورایی در گیلان به نام شورای راهبردی ورزش استان، ابراز امیدواری کرد که این شورا تاثیرات بسزایی در جذب سایر منابع داشته باشد تا شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ورزش باشیم.
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: یکی دیگر از خواسته های ما، رشد سرانه ورزش در استان گیلان است که امیدواریم طی دو سال آینده نیز سرانه ورزشی گیلان افزایش یابد.
گودرزی در مورد تاسیس خانه کشتی در استان گیلان اظهار داشت: ایجاد خانه کشتی حدود یکصد میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد این در حالیست که کل اعتبارات عمرانی استان گیلان در بخش ورزش حدود 40 میلیارد ریال است اما با این وجود، پیگیر احداث خانه کشتی در این استان هستم.
وی خواستار مساعدت سایر نهادها و ورود جدی بخش خصوصی به حوزه ورزش شد و افزود: در اکثر استان ها، شهرداری ها نقش بسزایی در امر ورزش دارند و به طور مثال در تهران، شهرداری حدود سه هزار میلیارد ریال در سال گذشته به ورزش تزریق کرد.
گودرزی همچنین به جذب نیرو توسط وزارت ورزش و جوانان اشاره و اضافه کرد: حدود 70 درصد از نیروهای این وزارتخانه حداقل 27 سال سابقه کار دارند و ما تقاضای 50 نیروی کارشناس را داشته ایم و چنانچه این تعداد به تصویب برسد؛ سهم هر استان کمتر از دو کارشناس می باشد.
وی به کمبود بودجه این وزارتخانه اشاره و خاطرنشان کرد: محدودیت های متنوع و گسترده ای در بخش اعتبارات داریم و اعتبارات دولتی نیز پاسخگوی نیازهای ورزشی نیست چون اگر این اعتبارات به طور عادلانه توزیع شود، توزیع آن قطره چکانی است و در این امر نیازمند ورود قدرتمند بخش خصوصی هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این جلسه گفت: استان گیلان دارای 140 هزار ورزشکار سازمان یافته است که از این حیث، رتبه سوم کشور را دارد اما به نسبت جمعیت، رتبه اول را در کشور دارا هستیم.
ˈمسعود رهنما ˈ افزود : گیلان جزو 10 استان برتر کشور در بخش ورزش است، اما در گرفتن امکانات و اعتبارات، رتبه نوزدهم را داریم.
ˈمحمود گودرزیˈ وزیر ورزش و جوانان امروز با استاندار و مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز نشستی داشت که در پایان این جلسه، تفاهمنامه همکاری بین استانداری گیلان و وزارت ورزش و جوانان به امضا رسید.
بر اساس این تفاهمنامه؛ برای اتمام پروژه های دارای اولویت حوزه ورزش، استانداری گیلان متعهد شده تا پایان امسال نسبت به تامین 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان اقدام کند.
وزارت ورزش و جوانان نیز متعهد شد تا پایان امسال نسبت به تامین 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، برای تکمیل پروژه های مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان گیلان اقدام کند. ک/2
7285/695/508
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن