تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819462625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکمی بر پایان سوء استفاده های گوگل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




حکمی بر پایان سوء استفاده های گوگل خبرگزاری رسا ـ دادگاهی در لوگزامبورگ: مردم حق دارند اطلاعاتشان از گوگل حذف شود اگر این اطلاعات ناکافی، نامربوط یا مربوط به گذشته ای باشد که دیگر صادق نیست.



به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بی بی سی فارسی در خبری گفت: یک دادگاه عالی در اروپا حکم داده است که گوگل باید بعضی از نتایج جستجوهایش را به درخواست مردم عادی اصلاح یا پاک کند.
این حکم برای حق به اصطلاح "فراموش شدن" است که دادگاه عدالت اتحادیه اروپا رای به آن داده است. منظور داده های "نامربوط" و کهنه است که باید به درخواست مردم پاک شود تا بیش از این مورد سوء استفاده سازمان های امنیتی نشوند.
گوگل در همین حال می گوید که داده ها را کنترل نمی کند و فقط لینک اطلاعاتی که آزادانه در دسترس است را به متقاضیان می دهد.
این شرکت قبلا ادعا کرده بود که واداشتنش به پاک کردن داده ها به مثابه سانسور است.
ویویان ردینگ کمیسر دادگستری اتحادیه اروپا از تصمیم دادگاه استقبال کرد و گفت: این "یک پیروزی روشن برای حفاظت از اطلاعات شخصی اروپایی هاست."
کمیسیون اروپایی ابتدا در سال 2012 پیشنهاد قانونی که به کاربران "حق فراموش شدن" می داد را داده بود.
به این ترتیب گوگل باید بعضی از جستجوها را ویرایش کند به طوری که با دستور اروپا برای حفاظت از داده های شخصی مطابقت داشته باشد.
دادگاه در حکم سه شنبه اش در لوگزامبورگ گفت: مردم حق دارند اطلاعات از گوگل حذف شود اگر این اطلاعات "ناکافی، نامربوط یا مربوط به گذشته ای باشد که دیگر صادق نیست."
/1421/1409/ح



۱۳۹۳/۲/۲۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن