تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805250867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل محمدی: هر بازیکنی که تابع قوانین نباید در ترکیب ذوب آهن جایی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گل محمدی: هر بازیکنی که تابع قوانین نباید در ترکیب ذوب آهن جایی ندارد اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اعتلای این تیم برای مجموعه باشگاه مهم است و هر بازیکنی که تابع قوانین نباشد در تیم من جایی ندارد.


به گزارش ایرنا، « یحیی گل محمدی » روز چهارشنبه در کنفرانس خبری در اصفهان اظهار کرد: مربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای من افتخار است و امیدوارم با تلاش و کوشش بازیکنان و کادرفنی بتوانیم در فصل آینده روزهای خوشی را برای این تیم رقم بزنیم .
وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دو فصل گذشته نتوانسته است جایگاه خوبی را در لیگ برتر باشگاههای کشور به دست آورد ابراز امیدواری کرد که بتواند این تیم را دوباره به جایگاه شایسته در لیگ برتر باشگاههای کشور برساند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه دست یابی به این هدف به زمان نیاز دارد، تصریح کرد: هدف ما تشکیل تیم خوب با استفاده از جوانان تیم های پایه ذوب آهن اصفهان و پشتوانه سازی برای این تیم است.
وی درباره دلیل جدایی اش از تیم نفت تهران نیز گفت: پس از اینکه لیگ برتر باشگاههای کشور پایان یافت نشستی را با مسوولان تیم نفت برگزار کردم و به آنها گفتم که برای حضور در مسابقات آسیایی نیاز به تقویت تیم داریم.
گل محمدی ادامه داد: در این نشست از مسوولان باشگاه نفت تهران خواستار افزایش بودجه تیم شدم آنها نسبت به این موضوع بی توجهی کردند و من از این تیم جدا شدم .
وی از مجتبی حسینی، حسن استکی و داوود فنایی ( مربی دروازه بان ها ) به عنوان دستیاران خود در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نامبرد و گفت: در چند روز آینده نیز مربی بدنساز را معرفی خواهیم کرد.
وی درباره جذب بازیکن از تیم های استقلال و پرسپولیس تهران نیز گفت: از این دو تیم، بازیکنی مد نظر من نیست اما از تیم نفت تهران یک بازیکن مد نظرم بود که به تیم دیگری رفت.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بدون اشاره به نام بازیکن ، افزود: اکنون با یکی دیگر از بازیکنان تیم نفت تهران وارد مذاکره شده ایم و امیدوارم بتوانیم وی را جذب کنیم.
وی درباره هدف گذاری باشگاه ذوب آهن برای جایگاه این تیم در فصل آینده لیگ برتر باشگاههای کشور، گفت: صحبت های خود را با مسوولان این باشگاه انجام داده ام و بدنبال کسب مقام نیستیم .
گل محمدی با بیان اینکه بدنبال ارائه بازی خوب و ایستادن در رده های بالای جدول هستیم، ادامه داد: اعتماد به جوانان، سرلوحه کار من است و امیدوارم در تیم ذوب آهن نیز با اعتماد به جوانان، نتیجه لازم را کسب کنم.
وی درباره تاکتیک تیم ذوب آهن برای فصل آینده نیز گفت: تاکنون انجام بازی زمینی از برنامه های تاکتیکی من بوده است و سعی می کنم این تاکتیک را در تیم ذوب آهن نیز اجرایی کنم .
گل محمدی با بیان اینکه کار سختی را قبول کردم ، افزود: اما ذوب آهن اصفهان از مدیریت خوبی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم با جذب بازیکنان خوب بر همه مشکلات غلبه و نتایج لازم را کسب کنیم .
وی زمان شروع تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن را نهم خرداد اعلام کرد و افزود: از 18 خرداد نیز تمرینات تاکتیکی این تیم آغاز می شود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره جذب و استفاده از بازیکنان ستاره نیز گفت: برای من فرقی نمی کند که بازیکن ستاره باشد یا نه بلکه باید قلب بازیکن با تیم باشد و برای موفقیت تیم از هیچ کوششی فروگذار نشود.
وی درباره تمرینات آماده سازی تیم ملی نیز گفت: برخلاف برخی ها معتقدم که روند آماده سازی تیم ملی به خوبی پیش رفته و تیم ملی در مدت کم که یک ماه تا شروع جام جهانی باقی مانده است، توانسته برنامه های آماده سازی خوبی را پشت سر بگذارد.
گل محمدی ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال ایران بتواند در جام جهانی 2014 برزیل با تلاش بازیکنانش به نتایج لازم دست یابد.
پ /814/ 7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن