تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814972829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هرگونه افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی تا زمان تعیین نرخ واقعی غیرقانونی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار شیراز تاکید کرد: هرگونه افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی تا زمان تعیین نرخ واقعی غیرقانونی است شیراز- ایرنا- فرماندار شهرستان شیراز گفت: تا زمان تعیین نرخ واقعی خدمات ناوگان حمل و نقل شهری از سوی مجامع قانونی هر گونه افزایش خودسرانه کرایه ها غیر قانونی بوده و با آن طبق قانون به شدت برخورد می شود.


مصطفی امیری چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در زمان اجرای مرحله دوم یارانه ها به تمامی سازمان ها اعلام شده هر گونه افزایش در ارائه خدمات باید متناسب با سیاست های عمومی دولت باشد افزود:با مشاهده هرگونه تخلفی سازمان های نظارتی از جمله تاکسیرانی و شهرداری مکلف به بررسی موضوع می باشند.
وی ادامه داد: پیرامون افزایش نرخ کرایه ها هر گونه تصمیم گیری باید متناسب با سیاست های کمیته های حمل و نقل کشور و استان اتفاق بیافتد.
نماینده عالی دولت در شیراز گفت: هزینه های تاکسی ها به صورت خاص از جمله افزایش سوخت ،هزینه های خود خودرو و سایر هزینه ها باعث شده که افزایشی را در قیمت نرخ تاکسی ها داشته باشیم که در این راستا رانندگان باید تابع قانون باشند و تا تصویب شورا هیچ گونه افزایشی در نرخ ها را خودسرانه نداشته باشند.
این مقام مسوول ادامه داد: تمامی تصمیمات شورا و مشکلاتی که راننده ها با آن مواجه هستند از طریق کمیته حمل و نقل و سوخت استان به وزارت کشور منتقل شده است و چون افزایش نرخ کرایه ها از طریق وزارت کشور اعلام می شود حداقل افزایشی که در خصوص نرخ کرایه ها می توان داشته باشیم تا 25 درصد می باشد.
امیری بیان داشت: شورای شهر و شهرداری با توجه به اختیاراتشان باید کار کارشناسی انجام دهند و ضمن حل مشکل ناوگان حمل و نقل به گونه ای در افزایش نرخ کرایه ها اقدام شود تا شهروندان دچار مشکل نشوند.
و در این راستا فرمانداری آماده هرگونه همکاری است.
امیری با بیان این مطلب که فرماندار آماده هر گونه همکاری در خصوص تثبیت نرخ هاست اضافه کرد: تصمیمات شورا باید متناسب با قانون ماده 80 شوراها به فرمانداری ارسال تا این تصمیمات را مطابق قانون و مقررات کشور اعمال کرده و در صورت هر گونه مغایرت از اجرای آن مصوبه جلوگیری شود.
فرماندار شیراز گفت: اگر چه تعیین نرخ خدمات از جمله تاکسی از اختیارات شورای شهر است اما این تصمیمات باید در راستای قوانین و مقررات کشور صورت گیرد و در صورتی که شورا بر تصمیمات خودش برغم مخالفت فرمانداری اصرار داشته باشد راهکار های قانونی جهت پیگیری این موضوع توسط وزارت کشور پیش بینی شده است .
امیری افزود: تصمیم گیری در خصوص اصلاح مصوبه شورا با تعیین نرخ جدید در حیطه شورا است و آنها با تشکیل جلسه فوق العاده جهت رفع مشکلات به وجود آمده اقدام کنند تا به شکایاتی که در خصوص افزایش قیمت تاکسی ها توسط شهروندان می شود بتوان رسیدگی لازم را انجام داد.
این مقام مسوول تصریح کرد: تا زمان تعیین نرخ واقعی و قانونی خدمات ناوگان حمل و نقل شهری هر گونه افزایش نرخ کرایه غیر قانونی می باشد و سازمان های نظارتی از جمله تاکسیرانی و شهرداری مکلف به بررسی موضوع می باشند.ک/2
7374/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن