تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814808138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت مأمور پلیس با موادمحترقه+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
شهادت مأمور پلیس با موادمحترقه+عکس
ستوان‌ سوم هادی جوان دلاور جمعی گروه ضربت سرکلانتری هشتم پلیس پایتخت که در چهارشنبه آخر سال حین انجام وظیفه بر اثر پرتاب نارنجک دست‌ساز از سوی یکی از اراذل و اوباش محله نواب و اصابت آن با سر مجروح شده بود، به خیل شهدا پیوست. نامه نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، ستوان‌سوم هادی جوان دلاور جمعی گروه ضربت سر کلانتری هشتم پلیس پایتخت که در چهارشنبه آخر سال حین انجام وظیفه بر اثر پرتاب نارنجک دست‌ساز از سوی یکی از اراذل و اوباش محله نواب و اصابت آن با سر مجروح و به بیمارستان لقمان منتقل شده بود پس از تحمل قریب به دو ماه رنج و سختی ساعت 6 و30 دقیقه صبح امروز به خیل عظیم شهدای گرانقدر میهن اسلامی پیوست.


این گزارش حاکیست، شهید دلاور از نیروی‌های فعال، ولایت‌مدار و با اخلاق فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بود که در مأموریت چهارشنبه آخر سال دوشادوش دیگر همرزمان شرکت داشت و به تأمین و نظم و امنیت عمومی می‌پرداخت.


در شب حادثه در پی تماس شهروندان تهرانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر ایجاد مزاحمت چند فرد شرور در یکی از بوستان‌های محدوده نواب تهران، شهید دلاور بلافاصله به اتفاق دیگر همرزمانش به محل اعزام شد و به بررسی موضوع پرداخت که حین انجام وظیفه و تذکر به اراذل و اوباش و امر به معروف و نهی از منکر ناگهان یکی از این افراد شرور با پرتاب یک نارنجک دست ساز به سمت وی او را از ناحیه سر مصدوم کردو پیکر غرق به خون وی به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شد و ضارب وی نیز از صحنه متواری شد.



شهادت مأمور پلیس بر اثر اصابت مواد محترقه+عکس




گفتنی است، ضارب شهید دلاور با اقدام اطلاعاتی مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از 48ساعت تلاش شبانه‌روزی شناسایی بازداشت و پس از ارجاع به مقام قضایی روانه زندان شد.


شایان ذکر است، ستوان‌سوم شهید هادی "جوان دلاور" که تنها 30سال عمر داشت و به تازگی ازدواج کرده بود پس از تحمل دو ماه رنج و سختی در حالی که در بیمارستان لقمان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود، ساعت 6و 30دقیقه صبح امروز چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفته و به خیل عظیم شهدا پیوست.


سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تبریک و تسلیت شهادت شهید "جوان دلاور" به محضر حضرت ولی عصر(عج)، نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله ‌لعالی)، خانواده معزز و ملت ولایت‌مدار و شهید پرور تهران با اعلام این خبر، گفت: پیکر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه 25 اردبیهشت رأس 9صبح از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور خانواده وی، مسئولان لشگری و کشوری، فرماندهان و همرزمانش به سمت بهشت زهرا (س) تشییع خواهد شد.




1393/2/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن