تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820758135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ در مازندران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ در مازندران برگزار می شود ساری – ایرنا – رییس هیات ورزش های رزمی مازندران گفت : رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ کشور با حضور قهرمانان نامدار این رشته از استان های کشور به میزبانی مازندران برگزار می شود.


ˈعلیرضا قلی زاده ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : حدود 50 ورزشکار مدعی حضور در تیم ملی در این رقابت ها که امروز چهارشنبه در بابل برگزار می شود شرکت کرده و بخت خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی امتحان می کنند .
وی بیان کرد : در این رقابت ها هشت ورزشکار مازندرانی نیز حضور دارند و در رقابت با دیگر مدعیان اوزان خود ، برای کسب سهمیه حضور در رقابت های جهانی کیک بوکسینگ جهان که در کشور گرجستان برگزار می شود تلاش می کنند .
رییس هیات ورزش های رزمی مازندران افزود : امکانات لازم برای اسکان و تمرین ورزشکاران حاضر در این رقابت های انتخابی فراهم شده و مشکلی برای میزبانی از این ورزشکاران وجود ندارد.
قلی زاده ادامه داد : به دلیل اهمیت این مسابقات ، سرمربی تیم ملی ، مسئولین کمیته مسابقات،داوران و مدیر تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی در مازندران حضور یافته و نظارت مستقیم بر نحوه برگزاری این مسابقه خواهند داشت.
رییس هیات ورزش های رزمی مازندران گفت : جذابیت فراوان رشته ها و سبک های ورزش رزمی موجب اقبال و توجه بیش از پیش جوانان به این ورزش شده و اگر بتوانیم از این سرمایه ها بدرستی استفاده کنیم ، نسل آینده ورزشکاران موفقیت های بیشتری را برای ورزش استان کسب خواهند کرد .
وی افزود : پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر این ورزش ها در گرو اتحاد و همکاری بیشتر دست اندکاران هیات های ورزشی شهرهای استان است که باید تلاش کنیم این رمز موفقیت را در میان ورزشکاران و مسوولان این ورزش نهادینه کنیم.
فدراسیون ورزش های رزمی ایران در حال حاضر حدود یکصد سبک از ورزش های رزمی شناخته شده را زیر پوشش دارد که از میان این سبک ها حدود 50 سبک پرطرفدار در مازندران راه اندازی و در حال فعالیت است .ک/3
7331/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن