تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 26 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811339739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: به‌نام ایستادگی برابر ابرقدرت‌ها، اموال مردم را غارت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روحانی: به‌نام ایستادگی برابر ابرقدرت‌ها، اموال مردم را غارت کردند
رییس جمهوری کشورمان تاکید کرد: با شعر و شعار استقلال درست نمی شود؛ با فریاد و هوچی بازی استقلال و عظمت مملکت درست نمی شود.
آفتاب: دکتر حسن روحانی روز سه شنبه و همزمان با ولادت امیرالمومنین علی (ع) با حضور در آیین گرامیداشت روز مددکاری ، سخنانی در این مراسم ایراد کرد.


رییس جمهوری در آغاز سخنان خود، روز میلاد حضرت علی(ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: علی (ع)مولای ما و مولای همه آزادگان است. 


روحانی اظهار داشت: کلمه مدد و مددکار را همیشه در کنار نام مولایمان یاد گرفتیم و هر وقت مشکل داشته ایم گفته ایم یا علی مدد.


وی افزود: ما آموخته ایم که بزرگترین مددکار تاریخ مولای ما امیرالمومنین بوده و هست؛ او بود که هیچ شبی را به بالین استراحت نگذاشت مگر آنکه مطمئن بود فقرای شهرش در کوچه های مدینه یا در کوفه غذای شب به آنها رسیده است. 


رییس جمهوری خاطر نشان کرد: امیرالمومنین هیچ شبی آرام نگرفت مگر آنکه قبل از آن بچه های یتیم خانواده های کوفه یا مدینه را آرام کرده باشد. 


روحانی تصریح کرد: علی(ع) به معنی مدد تاریخی،آرامش بشریت و آرامش همه انسانها است. 


وی به مددکاری اشاره کرد و گفت: مددکاری از داوطلبی آغاز می شود؛ شغلی نیست که کسی به خاطر دستمزد یا مزایا آن را برگزیده باشد؛ مددکاری شغلی است که از عشق آغاز می شود؛عشق به بشریت، به انسانها و عشق به آنهایی که در زندگی روزمره خود نیاز به کمک و مدد دارند؛ آنها ناچارند مددجو باشند و ما باید مددکار باشیم. 


رییس جمهوری اظهار داشت: هر کاری که انسان خود داوطلب و پیشقدم می شود هیچ کس اجر و مزدش را جز خدا نمی تواند بدهد؛ آنهایی که داوطلبند و خود به صحنه می آیند جایگاهی رفیع و بلند دارند. 


روحانی خاطر نشان کرد: در هرجامعه ای افرادی هستند که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند؛ شاید زیبایی یک جامعه به فراز و نشیب آن، چهره های متفاوت و لهجه های متفاوت باشد.


وی ادامه داد: رنگارنگ بودن گل به آن زیبایی می دهد؛ اگر همه گلهای عالم یکرنگ و یک بو بودند و در یک فصل می روییدند زیبایی کمتری داشت.


رییس جمهوری با بیان اینکه خداوند خلقت بشر را نیز همچون گل در تفاوت قرار داده است گفت: تفاوت غیر تبعیض و بی عدالتی است ؛ در تفاوت ظهور بروز استعدادها آغاز می شود و در تفاوت زیبایی و تنوع ها به چشم می خورد ؛ با این تنوع خداوند ما را مورد امتحان تاریخ قرار داده است .


دکتر روحانی اظهار داشت: شاید در ذهن این مطرح شود که فرد مددکار که با علم، دانش، مال، و مهارت به مدد می پردازد نیازی ندارد اما در واقع مددکار هم نیاز دارد؛ او نیاز به مددکردن و مددکار بودن دارد.


وی اضافه کرد: کار مددکاری لذت دارد و آنجایی که انسان احساس می کند وظیفه اخلاقی و انسانی اش را انجام داده احساس لذت می کند.




** با شعر و شعار استقلال درست نمی شود


رییس جمهوری گفت: در یک کشور و جامعه ای که بخش بزرگی از مردم ما نیازمند هستند یا به تعبیری زیر خط فقر زندگی می کنند، در جامعه ای که ما هنوز برای مواد غذایی اساسی نیاز به واردات داریم، افتخار نیست برای هیچ ملت و دولتی که در فکر آن باشد برای نان مردم از بازار دیگران گندم تهیه کند.


روحانی ادامه داد: ما در سالی که گذشت یعنی سال 92 و از آغاز دولت در اولین محاسبه دیدیم که نیاز به واردات 7 مییلون تن گندم داریم.


رییس دولت تدبیر و امید با تاکید بر اینکه همه باید تکان بخوریم و کمربندها را ببندیم تصریح کرد: با شعر و شعار استقلال و عزت درست نمی شود، و با فریاد و هوچی بازی عظمت مملکت بوجود نمی آید.


روحانی ادامه داد: همه باید به صحنه بیاییم و روزی که دیگران به ما نیاز دارند روز غرور و افتخار ما است. 


رییس جمهوری با یادآوری این نکته که ملت ایران ملت بزرگی است گفت: این ملت فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذرانده و سختی های فراوانی دیده و ملتی است که راه استقامت و ایستادگی را برگزیده است.


روحانی ادامه داد: این ملت همواره به خاندان رسالت افتخار کرده، پیروی راه آنها را مسیر زندگی خود قرار داده و به یاد روزهای شاد خاندان رسالت، خندان بوده و در روز شهادت آنها گریان بوده است اما در عین حال ما نیاز به کار، تلاش و فعالیت بیشتر داریم.






**کاملا به آینده این کشور امیدوارم


رییس دولت تدبیر و امید در ادامه تاکید کرد: من کاملا به آینده این کشور امیدوارم. ملت ما از مشکلات نمی هراسد اما یک نکته ضروری است؛ در راهی را که باید برگزینیم و هدف بلندی که باید دست یابیم، می بایست حواس ما جمع اهداف بلندمان باشد که کجا می رویم و چه کار می کنیم.




**حواسمان باشد حاشیه سازان مسیر ما را منحرف نکنند 


رییس جمهوری گفت: باید حواسمان را جمع کنیم که حاشیه سازان حواس ما را پرت و مسیر ما را منحرف نکنند.


رییس جمهوری گفت: در مسیر راه، آدم همیشه به سه راهی و چهار راهی می رسد، باید چراغ راهنما درست علامت دهد و نقشه راه پیش روی ما باشد، باید بدانیم از کدام جاده برویم و در دو راهی سه راهی یا چهارراهی راه را درست انتخاب کنیم.


روحانی ادامه داد: در غیر این صورت راه طولانی می رویم و بعد می فهمیم که خطا رفته ایم که هزینه بازگشت آن برای مردم ما است.


رییس دولت یازدهم ادامه داد: در این روز میلاد و شادی نمی خواهم سخنی بگویم که شما را آزرده کنم اما در همین کشور عده ای به نام اینکه باید برابر ابرقدرت ها بایستیم و مبارزه کنیم، جیب مردم را زدند و اموال مردم را غارت کردند.




**نگذاریم عده ای دوباره راه بزرگی که ملت برگزیده اند را منحرف کنند


به گزارش ایرنا، رییس جمهوری ادامه داد: نگذاریم عده ای دوباره با شعر و شعار راه بزرگی که ملت ما در خرداد سال گذشته برگزید و انتخاب کرد، منحرف کنند.



مطالب مرتبط
رییس‌جمهور: گسترش روابط با همه کشورها بویژه همسایگان برای دولت حائز اهمیت است
روحانی: برخی فکر می‌کنند اگر از دیوار بالا برویم، انقلابی هستیم


تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن