تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813312706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعهدات مالي خيران مدرسه ساز در كل كشور افزايش يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد صابري:
تعهدات مالي خيران مدرسه ساز در كل كشور افزايش يافته است
يزد - خبرگزاري مهر: معاون برنامه ريزي سازمان نوسازي مدارس كشور از افزايش تعهدات مالي خيران مدرسه ساز در كل كشور به رغم شرايط نامساعد اقتصادي خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقي صابري در جشنواره تجليل از خيران مدرسه ساز استان يزد كه در بوستان ولايت برگزار شد، اظهار داشت: تعهد مالي خيران مدرسه ساز طي دو سال گذشته حدود 688 ميليارد تومان بوده كه اين رقم در حال حاضر به 748 ميليارد تومان رسيده است.

وي عنوان كرد: خيران با توان مالي خود توانسته اند بار بزرگي از روي دوش دولت در حوزه مدرسه سازي بردارند و اكنون نيز با وجود حجم بالاي پروژه هاي نيمه تمام، نياز به حضور و مشاركت خيران در اين پروژه ها به شدت احساس مي شود. صابري با بيان اينكه در حال حاضر در كشور شش هزار پروژه مدرسه سازي نيمه تمام مانده است، بيان كرد: اعتبار مورد نياز براي تكميل اين پروژه ها بسيار قابل توجه است و لازم است خيران مدرسه ساز به كمك دولت بيايند.

معاون برنامه ريزي سازمان نوسازي مدارس كشور خاطرنشان كرد: خيران مي توانند در پروژه هاي دولتي كه حداكثر 70  درصد پيشرفت فيزيكي داشته اند، مشاركت و نسبت به تكميل و بهره برداري از طرح اقدام كنند ضمن اينكه مي توانند پروژه را به نام مورد نظر خود نامگذاري كنند. وي با بيان اينكه مشاركت خيران و دولت در گذشته نيز انجام شده و آثار و ثمرات بسيار خوبي به دنبال داشته است، اظهار داشت: خيران طي سال هاي گذشته با مشاركت دولت هزار و 200 پروژه را به صورت مشاركتي به انجام رسانده اند. امام جمعه يزد نيز در اين مراسم با تاكيد بر اجر معنوي خيران مدرسه ساز اظهار داشت: هر موفقيتي كه در مدارس خيرساز رقم مي خورد، خير نيز در اجر آن سهيم است.

آيت الله محمدرضا ناصري عنوان كرد: نقش تعليم و تربيت بسيار مهم است و تاثير و اهميت آن بر كسي پوشيده نيست و مدرسه سازي نيز از الزامات و تجهيزات علم و دانش و تربيت است كه خيران مدرسه ساز، شرايط آن را فراهم كرده اند. در اين مراسم كه با حضور بيش از 300 خير استان يزد برگزار شد، از تلاش هاي خيران نمونه استان تجليل شد.








۱۳۹۳/۲/۲۲ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن