تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819398117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 7 درصدی تخلفات رانندگی در استان مرکزی/ توصیه به رانندگان برای عبور از محور اراک - سلفچکان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی عابدی:
کاهش 7 درصدی تخلفات رانندگی در استان مرکزی/ توصیه به رانندگان برای عبور از محور اراک - سلفچکان
اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی از کاهش هفت درصدی تخلفات رانندگی در استان طی هفته گذشته خبر داد.



حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن امیدواری از کاهش تخلفات رانندگی در 19 محور استان افزود: امیدواریم با کاهش تخلفات رانندگی شاهد کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در سطح راههای استان باشیم. وی با بیان اینکه از 13 تا 19اردیبهشت در مجموع یک میلیون و 307 هزارو 836 خودروی سبک و سنگین در محورهای استان تردد داشته اند اظهارداشت: سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها 31درصد است. عابدی تخلفات سرعت غیر مجاز را 19 درصد برشمرد و گفت: درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان  19 درصد است که رانندگان در این تخلفات سرعت غیر مجاز  رتبه دو در کشور را بدست آورده اند. وی میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور را 9 درصد اعلام کرد و گفت: با نصب و یا افزایش دوربینهای کنترل سرعت، در محورهای استان این تخلفات کاهش می یابد. سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای استان مرکزی درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در استان را 31 درصد و رتبه استان در کشور را پنج اعلام کرد و یادآور شد: میانگین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور  19 درصد است. توصیه به رانندگان برای عبور از محور اراک - سلفچکان وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن توصیه به رانندگان برای عبور از محور اراک - سلفچکان خاطرنشان کرد:  کارگاه جاده ای در محور اراک - سلفچکان از یک هفته قبل آغاز شده است و تا سه هفته دیگر نیز ادامه دارد. عابدی ادامه داد: لذا راننده  محترم با رعایت جوانب احتیاط هنگام  اجرای عملیات احداث زیر گذر مالک آباد (کیلومتر 5 ) از ساعت 8 صبح تا 18 بعد از ظهر از تصادف و سانحه برای خود و دیگران جلوگیری کنند.
 


۱۳۹۳/۲/۲۲ - ۱۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن