تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818035588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذربايجان غربي با کمبود فضاي آموزشي مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۳۷ق.ظ)
آذربايجان غربي با کمبود فضاي آموزشي مواجه است مدير کل آموزش و پرورش آذربايجان غربي گفت: به طور متوسط در هر کلاس درس در استان بيش از 30 نفر دانش آموز مشغول تحصيل هستند که نشان دهنده ي وضعيت نامناسب فضاي آموزشي در اين استان است.
به گزارش خبرگزاري موج؛ فريدون سيد مصطفوي بعد از ظهر يک شنبه در شانزدهمين جشنواره ي خيرين مدرسه‌ساز آذربايجان غربي با بيان اينکه آموزش و پرورش استان از نظر فضاي آموزشي در وضعيت مناسب و استانداردي قرار ندارد افزود: اين استان از نظر تراکم کلاسي در رتبه 28 کشور قرار گرفته و اين در حالي است که از نظر تعداد دانش آموز با 570 هزار نفر در رتبه هشتم کشوري است.
وي با بيان اينکه حل مشکل کمبود فضاهاي آموزشي با مشارکت مردمي و همتي مضاعف و جهادگونه رفع مي شود گفت: هم اکنون ميزان فضاي آموزشي در آذربايجان غربي به ازاي هر دانش آموز مقطع ابتدايي 2.28 متر، مقطع متوسطه اول 4.76 متر و مقطع متوسطه دوم 5.57 متر است که اين ميزان به ترتيب در سطح ملي 4.9 متر، 3.3 و 6.4متر به ازاي هر دانش آموز مي باشد.
وي ادامه داد: به طور متوسط در هر کلاس درس در استان افزون بر 30 دانش آموز مشغول تحصيل هستند که تنها با فراگير شدن کمکهاي خيرين و مشارکتهاي مردمي مي توان تا حدي از اين مشکلات فاصله گرفت.
سيدمصطفوي با مقدس خواندن رسالت رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها بايد در زمينه نمايش فعاليتهاي جهادگونه و مشارکتي و به خصوص اقدامات اقتصادي که گره گشاي مشکلات اقتصادي جامعه است کوشا باشند.
وجود131 پروژه پرورشي و آموزشي نيمه کار در آذربايجان غربي
مديرکل نوسازي و تجهيز مدارس آذربايجان غربي نيز در اين جشنواره گفت: 131 پروژه پرورشي و آموزشي نيمه کار در سطح استان موجود است.
فريبرز اسماعيل زاده ادامه داد: تکميل پروژه هاي نيمه تمام امسال در آموزش و پرورش از اولويت هاي مهم اين دستگاه است که با جديت پي گيري مي‌‌شود.
مديرکل نوسازي و تجهيز مدارس آذربايجان غربي افزود: رويکرد اصلي شانزدهمين جشنواره ي خيرين مدرسه ساز در استان نيز رويکرد تکميل پروژه‌هاي خيرساز، دولتي و مشارکتي است.
وي ادامه داد: استانداردسازي سيستمهاي گرمايشي نيز در استان در حال پيگيري مستمر است به گونه اي که در سال گذشته 50 ميليارد ريال از اعتبارت ملي به استان ما تخصيص يافت و از اين طريق يک هزار و 900 بخاري تابشي در مدارس نصب و دو هزار دستگاه نيز براي نصب در سال جاري تهيه شد.
فعاليت خيرين مدرسه ساز در 19 شهر آذربايجان غربي
رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز آذربايجان غربي نيز در اين مراسم گفت: از سال 77 که اين مجمع در استان تشکيل يافته ميزان تعهدات خيرين در استان 879 پروژه با سه هزار و 517 کلاس بوده است.
علي آخونديان افزود: درحال حاضر مجمع خيرين مدرسه ساز در 19 شهرستان آذربايجان غربي با تاسيس نمايندگي مجمع خيرين مدرسه ساز استان فعاليت دارند.
آخونديان با بيان اينکه هر سال جشنواره ي استاني خيرين مدرسه ساز در آذربايجان غربي برگزار مي شود يادآور شد: تاکنون در 11شهرستان استان جشنواره شهرستاني خيرين مدرسه ساز برگزار شده است.
اين مراسم با حضور مسوولان استاني، خيرين مدرسه ساز، فرهنگيان و برخي چهره هاي فرهنگي و ورزشي برجسته آذربايجان غربي در اروميه برگزار شد.
در طول اين جشنواره ي خيرين مدرسه ساز استان تعهدات جديد خود را اعلام کردند و در نهايت توسط مسوولين حاضر در نشست ازجمله استاندار، مديرکل آموزش و پرورش و مدير کل نوسازي و توسعه ي تجهيز مدارس استان از خيرين نمونه ي مدرسه ساز استان تقدير شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن