تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819229798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان بوشهر از جهات مختلف دارای قابلیت ویژه‌ای است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان بوشهر از جهات مختلف دارای قابلیت ویژه‌ای است خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در عرصه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و تاسیساتی دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است که استان بوشهر را با دیگر نقاط متمایز ساخته است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 10:36



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،  دکترمصطفی سالاری در نشست با دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه آرامش و غرورملی ملت ایران است به ویژگی‌های استان بوشهر اشاره و اظهار کرد: استان بوشهر با داشتن بیش از 700 کیلومتر مرزدریایی با خلیج فارس طولانی‌ترین مرز با این آبراه استراتژیک دارد.
 
وی به ویژگی‌های منطقه عسلویه پرداخت و گفت: آن چیزی که عسلویه را با دیگر نقاط کشور متمایز ساخته وجود بزرگترین میدان گازی مشترک پارس جنوبی است که جایگاه  مهمی در عرصه صنعتی و تولیدی کشور دارد.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه تاکنون 11 فاز پارس جنوبی وارد مدار شده است تصریح کرد: پارس جنوبی  در 29 فاز طراحی شده که تاکنون 11 فاز آن واردمدار است و مابقی فازها تا 4 سال آینده تکیمل و از آن بهره‌برداری می‌شود.
 
دکترسالاری با بیان اینکه امسال پنج فاز دیگر پارس جنوبی وارد مدار می‌شود افزود: سال آینده نیز شش فاز و دیگر فازهای هم به ترتیب تا 4 سال آینده وارد مدار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه درهر فاز پالایشگاهی پارس جنوبی سه میلیارد دلار سرمایه گذاری می شود تاکید کرد: علاوه برتولید گاز از این میدان گازی، میعانات گازی و مواد خام پتروشیمی تولید و به بازارهای جهانی و داخلی عرضه می‌شود.
 
استاندار بوشهر ازاجرای خط اتیلن غرب از عسلویه تا آذربایجان غربی خبرداد و گفت: اجرای این خط طولانی اتیلن برای بهره‌مندی 8 استان کشور از مجتمع پتروشیمی اجرا شد که اکنون 13 مجتمع پتروشیمی در استانهای مختلف کشور از این خط اتیلن بهره مند هستند.
 
دکترسالاری با بیان اینکه حمل و نقل دریایی راحت‌ترین و ارزان‌ترین حمل و نقل است خاطرنشان کرد: استان ساحلی بوشهر از این موقعیت حمل و نقلی برخوردار است که با کمترین هزینه کالاها را به بازار مصرف می‌رساند.
 
وی با بیان اینکه  پارس شمالی، جنوبی، منطقه نفتی گلشن، فردوس از مهم‌ترین مناطق نفتی و گازی کنگان و عسلویه است و گفت: دو بخش 90 کیلومتری از ساحل استان بوشهر در اختیار صنعت نفت برای استخراج وتولید گاز و مواد جانبی قرار دارد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن