تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814684729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي راهکارهاي تامين زيرساخت هاي مورد نياز واحدهاي توليدي سنگ آهن سنگان خواف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۰:۳۱ق.ظ)
بررسي راهکارهاي تامين زيرساخت هاي مورد نياز واحدهاي توليدي سنگ آهن سنگان خواف با حضور معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري خراسان رضوي راهکارهاي تامين زيرساخت ها ي مورد نياز واحدهاي توليدي سنگ آهن سنگان خواف بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا جمشيدي در جلسه اي که به اين منظور برگزار شده بود، با بيان اين که سنگان خواف بزرگترين منطقه ي توليد سنگ آهن و مواد معدني استان و کشور محسوب مي شود، گفت: بايستي تامين زيرساخت هاي لازم به منظور فعاليت حداکثري اين مراکز توليدي در راستاي ايجاد اشتغال مورد توجه قرار گيرد.
وي با اشاره به اينکه نيم درصد از ارزش افزوده ي استان از بخش معدن تامين مي شود، اظهار داشت: با توسعه ي کارخانجات موجود تا حد امکان از خام فروشي مواد معدني جلوگيري شده و توسعه ي استان در اين حوزه بيش از گذشته محقق مي شود.
معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري خراسان رضوي شرکت هاي خدمات رسان را موظف به تامين گاز، برق و آب مورد نياز واحدهاي توليدي موجود در منطقه ي سنگاه خواف طبق توافق نامه هاي موجود بين شرکت هاي خدمات رسان، سازمان ايميدرو و کنسرسيوم واحدهاي فولادي، کرد.
جمشيدي ابراز اميدواري کرد: با اجرايي شدن توافق نامه و رعايت کامل قوانين موجود، از حداکثر ظرفيت توليدي موجود در منطقه استفاده شود.
وي با بيان اينکه در قانون بودجه ي سال جاري 10 درصد از اعتبارات صندوق توسعه ي ملي به بخش صنعت اختصاص مي يابد، خاطر نشان کرد: همچنين مبلغ 35 ميليارد دلار فاينانس ارزي نيز براي اين مهم در نظر گرفته شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن