تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819678035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویکرد دولت تدبیر و امید توجه به روستاها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری: رویکرد دولت تدبیر و امید توجه به روستاها است اراک - ایرنا- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت:رویکرد دولت تدبیر و امید توجه و اهمیت به روستاها است .


ˈ سید ابوالفضل رضویˈ عصر یکشنبه در آیین آغازعملیات اجرایی یک طرح عمرانی در جمع اهالی روستای قدمگاه از توابع بخش مرکزی شهرستان شازند افزود: شناخت ظرفیتهای روستاها و تلاش برای عملی کردن آنها در دستور کار دولت قرار دارد که این مهم موجب توسعه و آبادانی بیشتر این مناطق می شود.
وی اضافه کرد: افزایش درآمد روستائیان و ایجاد انگیزه برای ماندگاری مردم در روستاها از جمله برنامه های دولت در راستای توجه به روستاها است .
وی اظهار کرد: سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بهترین راهکارتوسعه روستا است و باید در راستای حرفه آموزی و توسعه فضاهای کسب و کار در روستاها تلاش شود.
وی گفت: در صورتی که روستاییان در کارهای روستایی و احداث تعاونی های تولیدی و صنعتی که منجر به ایجاد شغل شود، مشارکتی جدی داشته باشند، دولت آمادگی دارد با پرداخت تسهیلات با نرخ سود تک رقمی، در ایجاد اشتغال در این مناطق نقش آفرینی کند.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه شهرستان شازند ظرفیتهای خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارد، گفت: اعتماد به واحدهای تولیدی روستایی، اشتغال زایی را به همراه دارد.
وی اضافه کرد: همچنین تولید محصولات کشاورزی با هزینه کم و آبیاری قطره ای و تحت فشار می تواند تولید محصولات متنوع در روستاها را موجب شود.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی، توجه به توسعه روستاها را لازمه توسعه کشور عنوان کرد .
ˈقاسم عزیزیˈ با یادآوری قرار گرفتن واحدهای بزرگ صنعتی نظیر پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه در شهرستان شازند خواستار به کارگیری نیروهای بومی منطقه در این واحدها شد.
عملیات اجرائی مرحله اول مجموعه فرهنگی ورزشی روستای قدمگاه شامل زمین فوتبال، بوستان و مجتمع فرهنگی در فضای سه هکتار با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها آغاز شد.
هم چنین عملیات اجرائی مرحله اول بوستان روستای جمال آباد در فضای دو هکتار با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری آغاز شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، مدیر کل دفتر امور روستائی این استانداری، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان شازنددر این آئین حضور داشتند.
شهرستان شازند واقع در استان مرکزی بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ بالغ بر 117 هزارو 746 نفر جمعیت دارد.ک/2
7111/559 / 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن