تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه مدیر ستادی استانداری بوشهر معارفه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سه مدیر ستادی استانداری بوشهر معارفه شدند خبرگزاری پانا : دکتر مصطفی سالاری صبح امروز در آیین تودیع و معارفه سه مدیر کل ستادی استانداری بوشهر اظهار داشت: تمام تلاش ما تاکنون بدین گونه بوده که از همکارانی که در وزارت کشور و فرمانداری ها فعالیت داشتند در عرصه های مختلف مدیریتی استفاده کنیم، به دلیل اینکه اطلاعات کافی دارند و می توانند تجربیاتی که کسب می کنند را در اختیار مجموعه قرار دهند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ساعت 17:29



به گزارش خبرگزاری پانا ، استاندار بوشهر تصریح کرد: تاکنون تمام تحولات مدیریتی جابه جایی بوده و افرادی که تودیع شدند به مسئولیت های مهمتری ارتقا یافته اند و با تجربیاتی که کسب کرده اند به مردم خدمت کنند.
وی با تشکر از زحمات مدیر کل سابق حوزه استاندار، بیان کرد:  امیدواریم با حضور مدیر کل جدید که فردی دانشگاهی، متعهد  و با دانشی است، وظایف و ماموریت های پیش روی حوزه دفتر استاندار با کمک وی شایسته تر انجام شود.
دکتر سالاری خاطرنشان کرد: در حوزه سیاسی با توجه به حساسیتی که وجود دارد و به دلیل تجربیات خوبی که سید اسماعیل موسوی دارند، بر آن شدیم که از وی در سمت مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری استفاده کنیم.
وی با تشکر از زحمات مدیر کل سابق امور اجتماعی استانداری، گفت: بنا دولت این نیست که در امور هیات های مذهبی دخالت کند و برنامه هماهنگی هیات ها توسط خودشان می باشد که در این امر از تجربیات سید محمد صادق هاشمی استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل جدید حوزه استاندار بوشهر در این آیین عنوان کرد: قطعا تلاش خواهم کرد با عملکردی مثبت و تعاملی به جوانگرایی جوان ترین استاندار کشور پاسخی مناسب بدهم.
مهرداد ستوده تاکید کرد: دکتر سالاری، استاندار قشر و گروه خاصی نیست و استاندار تمام تفکرها و سلیقه های استان بوشهر می باشد و باید سعی کنیم تمام اندیشه های سیاسی و انتقادات گروه های مختلف استان را به سمع و نظر وی برسانیم.

مدیر کل جدید امور اجتماعی استانداری بوشهر هم تصریح کرد: مردم در انتخاب راه و مسیر کشور نقش بسزایی دارند و جمهوری اسلامی ایران بر دو پایه اخلاق و رفتار اسلامی و دیگری حضور آگاهانه مردم در تمامی صحنه ها استوار است.
حجت الاسلام حسین رزمجو افزود: اگر مسائل و مشکلات مربوط به امور اجتماعی به خوبی رصد نشود، آن موضوع سیاسی شده و اگر کاری در حوزه سیاسی انجام نگیرد به مشکل امنیتی تبدیل خواهد شد.

در پایان طی احکامی از سوی دکتر سالاری استاندار بوشهر، به ترتیب مهرداد ستوده، سید اسماعیل موسوی و حجت الاسلام حسین رزمجو به عنوان مدیر کل حوزه استاندار بوشهر، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر و مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر منصوب شدند و از مدیران سابق این سه حوزه ستادی تقدیر شد .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن