تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815370978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح مجلس مشورتی معلمان فضای نقد را در همدان گسترش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان فولادوند تاکید کرد:
اجرای طرح مجلس مشورتی معلمان فضای نقد را در همدان گسترش می دهد
همدان - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اجرای طرح مجلس مشورتی معلمان فضای نقد و نقادی را در همدان گسترش می دهد.



به گزارش خبرنگار مهر عبدالرضا فولادوند پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گشایش نخستین مجلس مشورتی معلمان منتخب استان همدان اظهار داشت: با برگزاری این مجلس مشورتی یکی از حلقه های مفقوده ارتباط بین صف و ستاد رفع می شود. وی با بیان اینکه با اجرای این طرح معلمان منتخب بر کرسی نمایندگی می نشیند، ابراز داشت: این مجلس مشکلات و مسائل آموزش و پرورش استان همدان را هر سه ماه یکبار مورد بررسی قرار می دهد. فولادوند در ادامه بیان داشت: پس از ارائه مشکلات و مسائل در این مجلس برای حل مشکلات راهکار پیشنهاد می شود و این حرکت برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش به وقوع پیوسته است. مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: این امر یک نقطه شروع بوده و مانند اولین روز مدرسه است و مجلس مشورتی مانند الفبای مجلس معلمان است. فولادوند با بیان اینکه این طرح به این شکل برای نخستین بار در کشور در استان همدان اجرا می شود، ابراز داشت: این طرح یک طرح پیشنهادی بوده که بنا شده به طور آزمایشی طی دو سال اجرا شود. وی با تاکید بر اینکه مسائلی که بیان می شود باید از افراط و تفریط به دور باشد، افزود: فضای نقد و نقادی باید برای همه فراهم و نباید با افراط و تفریط آلوده شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به نامگذاری سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " گفت: فراهم کردن فضای نقد نقادی برای همه در این سال یکی از وظایف آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است. فولادوندبا بیان اینکه مجلس مشورتی معلمان حلقه واسط بین ستاد و صف هستند، بیان داشت: آموزش و پرورش استان همدان دو سوم نیروهای ادارای استان را به خود اختصاص داده است. وی با اشاره به اینکه مشکلات و تنگناها در نظام آموزش و پرورش زیاد است، عنوان داشت: نمایندگان معلمان باید از این فرصت استفاده کرده و امانتداران خوبی برای همکاران خود باشند. مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه مسائل و مشکلات و دغدغه ها در این مجلس بیان می شود، افزود: بعد از طرح مسائل و مشکلات راهکار ها بر اساس ضوابط و قوانین بررسی و مطرح می شود. فولادوند ابراز داشت: هر کس که پشت تریبون مجلس مشورتی معلمان می آید باید مطالب را به طور مکتوب عنوان کند تا به عنوان سند برای آینده باقی بماند. وی در پایان با بیان اینکه معلمان مهمترین عنصر سازنده اجتماع و اصل اساسی آموزش و پرورش هستند، ابراز داشت: باید نقد و نقادی را در سال " فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی " را در جامعه توسعه دهیم.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن