تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812581055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هویت اسلامی - انقلابی در تمامی سیاست گذاری های نظام مبنا قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده اصفهان در مجلس: هویت اسلامی - انقلابی در تمامی سیاست گذاری های نظام مبنا قرار گیرد تهران – ایرنا – نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سند چشم انداز 20 ساله، ایران کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی علمی فناوری در سطح منطقه و با هویت اسلامی انقلابی الهام بخش در جهان اسلام با تعامل سازنده و موثر در روابط بین الملل یعنی هویت اسلامی وانقلابی نظام در تمامی سیاست های گذاری نظام باید مبنا قرار گیرد.


به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، حمیدرضا فولادگر در نطق میان دستور خود امروز - یکشنبه- در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: تا دست یافتن به جایگاه اول اقتصادی منطقه و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مستلزم توجه و عنایت بیش از پیش دولت و فرماندهی واحد تیم اقتصادی دولت هستیم.
وی یادآور شد: وجود معاونین و وزرای با تجربه که یکی از مزیت های دولت جدید است چنانچه در یک مجموعه هماهنگ به کار گرفته نشوند فرصتی است که به تهدید تبدیل خواهد شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه گفت: توجه به ارزش های اسلامی و انقلابی موضوعی است که رهبر معظم انقلاب و مردم کشورمان بر آن تاکید و پایبندی دارند.
فولادگر اضافه کرد: در همین راستا از دستگاه های فرهنگی کشور به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست داریم که دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب را مد نظر قرار دهند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه یادآور شد: امسال برای هفتمین سال پیاپی رهبر معظم انقلاب در نامگذاری های سال موضوع اقتصاد را مورد تاکید قرار دادند و همزمان سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که چکیده ای از سیاست های ابلاغ شده در مباحث اقتصادی چند سال اخیر بود را با رویکرد مقاوم سازی اقتصاد در برابر تکان های خارجی و آسیب های وارده بر اقتصاد کشور ابلاغ کردند.
وی گفت: مشخص شد که رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبر بیدار ملت و مرجع عالی سیاست گذاری کشور همچنان مهم ترین موضوع مردم و نظام را حل مشکلات اقتصادی می داند چرا که قرار است نظام جمهوری اسلامی در افق چشم انداز در سه بخش علم و فن آوری و اقتصاد جایگاه اول منطقه را کسب کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس یادآور شد: اگر چه در بخش های علم و فن آوری در برخی موضوعات هم اکنون رتبه اول را به دست آورده ایم اما چنانچه در بعد اقتصادی کشور جایگاه خود را پیدا نکند توسعه و پیشرفت همه جانبه پایدار نخواهد بود و از طرف دیگر کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در حل مشکلات مردم و الگوسازی انقلاب برای نهضت های بیداری اسلامی با تردید جدی مواجه خواهد شد.
فولادگر گفت: در نامگذاری امسال موضوع اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مطرح شد و رهبری انقلاب به موضوع فرهنگ با عنوان زیربنای نظام اسلامی نیز تاکید کردند .
نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: از سوی دیگر برای سیاست ها، برنامه ها و قوانین مختلف نیز تهیه پیوست فرهنگی ضرورت دارد و اجرای مواد یک و دو قانون برنامه پنجم در همین راستا مورد تاکید قرار گرفته است.
وی در ادامه گفت: امید است مهار تورم حل معضل رکود، رونق تولید و دادن سهم واقعی تولید در هدفمندی یارانه ها، بهبود فضای کسب و کار، اجرای درست سیاست های اصل 44 و از همه مهم تر استفاده از فرصت پیش آمده در توافق ژنو برای سرمایه گذاری های خارجی و حل مشکلات بانکی و آزادسازی دارایی های بلوکه شده ایران در اولویت فعالیت های دولت به ویژه وزارت خارجه و وزارت اقتصاد قرار گیرد.
فولادگر اضافه کرد: متاسفانه در اجرای توافقنامه ژنو انتقادات بیشتر بر موانع سیاسی تاکید می شود و از ظرفیت های اقتصادی این توافقنامه غفلت صورت می گیرد چه دولت و چه منتقدین.
وی در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: خشکسالی های کم سابقه سال های اخیر و طولانی شدن طرح های انتقال آب از یک سو و برداشت های بی رویه یا خلاف قانون و شرع و توزیع غیر کارشناسانه آب از سوی دیگر و عدم مصرف بهینه آب بخش کشاورزی ، شرب و صنعت از طرف دیگر سه عامل پیدایش وضع فعلی زاینده رود است که اگر مردم و نهادها و دولت بر حل مشکلات آن همت نورزند این پیکره نیمه جان به مرده رود تبدیل می شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با درخواست از دولت برای تسریع در اتمام پروژه های انتقال آب به زاینده رود گفت: جا دارد از مصوبات شورای عالی آب استان تشکر ویژه ای داشته باشم.
سیام**1058 ** 1418
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن