تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821008658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقيقي: رحيمي احساس مسئوليت کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حقيقي: رحيمي احساس مسئوليت کند
رضا حقيقي نسبت به ممنوع‌الخروج شدن خود در آستانه اعزام تيم ملي به اردوي اتريش ابراز نگراني کرد.

رضا حقيقي درباره ممنوع‌الخروج شدنش از کشور اظهار داشت: بله اين خبر درست است و برمي‌گردد به جريان ماشيني که به من دادند. حتي طرف حساب من روز گذشته به باشگاه رفته و با رحيمي حرف زده و مديرعامل باشگاه پرسپوليس به نماينده من گفته ما 20 ميليارد بدهي مالياتي داريم و حساب‌هايمان قفل است. يعني هيچي به هيچي.

به نقل از فارس، وي افزود: من از رحيمي به عنوان مديري فوتبالي توقع داشتم حداقل به طرف حسابم يک اميد بدهد من حتي نبايد الان يک روز از تمرينات تيم ملي را از دست بدهم اما متاسفانه هيچ کس جوابم را نمي‌دهد. من توقع دارم باشگاه پرسپوليس به خاطر 150 ميليون تومان که برايشان پولي هم نيست مشکل من را حل کند تا خداي ناکرده اين موضوع به فوتبال من در جام جهاني ضربه نزند.

حقيقي ادامه داد:‌اگر آقايان با اين کارشان باعث شوند که من جام جهاني را از دست بدهم هيچ وقت نمي‌بخشمشان و خودشان بايد جوابگو باشند.من يک سال زحمت کشيدم و تلاش کردم و بدون هيچ منتي پاي پرسپوليس با تمام وجودم بازي کردم. اما اين جوابش نيست. هواداران بدانيد به خاطر يک ماشين و 150 ميليون تومان شنيده‌ام که ممنوع‌الخروج شده‌ام.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا اين پول را خودت پرداخت نمي‌کني، گفت: من در اين باره حتي با رحيمي هم حرف زدم به خدا دستم خالي است. مطمئن باشيد اگر پول داشتم به طرف مي‌دادم تا حداقل ممنوع‌الخروج نشوم. من دوست دارم حداقل مسئولان پرسپوليس احساس مسئوليت کنند. آيا آنها قبول دارند من بازيکنشان هستم ياخير، به نظرم همه چيز امشب معلوم مي‌شود که واقعا حکم جلب من را گرفته‌اند و ممنوع‌الخروج شده‌ام يا خير.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که چرا امروز اقدامات لازم را انجام ندادي، يادآور شد: الان چه کار مي‌توانم بکنم. براي يک کار اداري اگر طرف حکم جلب من را گرفته باشد و من را ممنوع‌الخروج کرده باشد به نظر شما اگر من امروز پيگير بودم اين مشکل حل مي‌شد؟ طرف 6 ماه است که پولش گير است مشکلات دارد. 10 بار به باشگاه گفتم و از رحيمي توقع دارم به اين موضوع رسيدگي کند اينکه عين خيال بعضي‌ها نيست برايم خيلي گران است.

اين بازيکن خاطرنشان کرد: آقايان اگر من بازيکن پرسپوليس هستم مشکلم را حل کنيد اگر هم من بازيکن شما نيستم و من را قبول نداريد به من بگوييد تا با باشگاه جديدم صحبت کنم و از آنها بخواهم پول من را بدهند. در دو راهي عجيبي گير کردم و واقعا اين موضوع به من ضربه روحي زده. من هرگز دوست ندارم با اين مسائل جام جهاني را از دست بدهم و همين جا باز هم از رحيمي مي‌خواهم که مشکل من را برطرف کند.

رضا حقيقي در پايان در مورد اينکه گفته مي شود اين چک متعلق به پسر رويانيان است، گفت: من کاري به اين حرف ها ندارم. چکي که گرفتم متعلق به باشگاه پرسپوليس است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/02/21 12:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن