تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814976898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاپیتان تیم ملی تکواندو به فکر المپیک ریو/ کرمی: خداحافظی نکرده بودم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی تصمیمی که تغییر کرد؛
کاپیتان تیم ملی تکواندو به فکر المپیک ریو/ کرمی: خداحافظی نکرده بودم
سرگروه تیم ملی تکواندو که پیش از این اعلام کرده بود بعد از بازیهای آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد در اندیشه تغییر تصمیم و حضور در سومین المپیک دوران ورزشی خود است. یوسف کرمی با تایید این مطلب گفت: هیچگاه از تیم ملی خداحافظی نکرده بودم اما برای هر رویداد برنامه جدیدی دارم. یکی از برنامه هایم حضور در المپیک برزیل است.



به گزارش خبرنگار مهر، یوسف کرمی سرگروه تیم ملی تکواندو که مدال برنز المپیک 2004 آتن، دو طلا و دو برنز قهرمانی جهان، دو طلای بازیهای آسیا و طلا و نقره قهرمانی آسیا و چندین مدال بین المللی در کارنامه دارد،  بعد از حذف در المپیک 2012 لندن حال روز چندان خوشی نداشت و بسیاری از کارشناسان براین عقیده بودند که این تکواندوکار باید از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
 
اما کرمی تمام انتقادات بعد از المپیک را شنید و در سکوتی معنادار به تمرینات خود ادامه داد تا به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان رسید. تفکرات مرتضی کریمی از یک سو و برخی مشکلات از سوی دیگر باعث شد تا کرمی قید حضور در رقابتهای جهانی مکزیک را زده و اردوی تیم ملی را ترک کند. کادر فنی هم تلاش خاصی برای بازگرداندن سرگروه تیم ملی نکرد تا کرمی نتواند برای کسب پنجمین مدال جهانی، ششمین حضور خود را روی "شی هاپ چانگ" جهانی تجربه کند.
 
اما تغییراتی که در راس کادر فنی تیم ملی ایجاد شد یوسف کرمی را امیدوار به بازگشت به اردوی تیم ملی کرد و بیژن مغانلو بعد از قبول مسئولیت تیم ملی از این تکواندوکار دعوت کرد تا در اردوی تیم ملی تجربیات خود را در اختیار جوانان بگذارد. کرمی هم که می خواست بعد از ناکامی در المپیک با یک مدال خوشرنگ از دنیای قهرمانی خداحافظی کند شرایط را برای بازگشت به اردوی تیم ملی فراهم دید.
 
کسب مدال برنز در مسابقات بین المللی هلند و سپس طلای تورنمنت آلمان شرایط را برای کرمی تغییر داد تا اغلب کارشناسان با تغییر نظر خود رای به حضور دوباره کرمی برای المپیک 2016 ریو دهند. تغییر مسیر کسب سهمیه المپیک از سوی فدراسیون جهانی هم مزید بر علت شد تا خود کرمی هم به فکر تغییر تصمیم برای رسیدن به المپیک باشد. 
 
این تکواندوکار عنوان دار در خصوص تغییر تصمیم خود برای بازگشت  به صحنه قهرمانی به خبرنگار مهر گفت: قبل از هر چیز باید عنوان کنم که من هیچگاه اعلام خداحافظی از تیم ملی نکردم و فقط مدتی به دلیل شرایط حاکم و اختلاف نظر با کادر فنی وقت از اردوی تیم ملی دوری شدم تا تیم ملی بدون حاشیه تمرین کرده و به مسابقات جهانی برود. 
 
وی ادامه داد: گفته بودم که بعد از بازیهای آسیایی از دنیای قهرمانی کناره گیری خواهم کرد ولی همه چیز به آینده بستگی دارد. من اهداف خود را یک به یک ترسیم کرده ام و اکنون کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در ازبکستان و پس از آن سومین طلای بازیهای آسیایی مهمترین برنامه های من است و بعد از آن با بررسی تمام شرایط تصمیم لازم را خواهم گرفت. 
 
کرمی در مورد شرایط اردوی تیم ملی هم گفت: وضعیت اردو و کادر فنی تغییر کرد و من نیز برای بازگشت به اردوی تیم ملی شرایط را مناسب دیدم و با سرمربی تیم ملی هم صحبت کردم و با آرامش در حال تمرین هستم و امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم ملی کمک مناسبی برای کادر فنی باشم.
 
سرگروه تیم ملی افزود: در اردوی تیم ملی همه چیز خوب است و اعضای تیم با کمک کادر فنی به شدت در حال تمرین هستند. همه نفرات به خوبی وضعیت را درک کرده و می دانند که کسب عنوان و رسیدن به مدال حاصل تلاش فراوان است و از همین رو سخت کار می کنند تا در ازبکستان بتوانند در حضور تیم های قدرتمندی چون کره ، چین ، چین تایپه و .. مبارازت خوبی به نمایش گذاشته و به مدال برسند. 
 
وی در خصوص حضور در لیگ برتر تکواندو هم گفت: من معتقدم هر چند تکواندو ما در حال پیشرفت است و جوانان خوب و مستعدی در حال رسیدن به اردوی تیم ملی هستند ولی لیگ ما چند سالی است که در جا می زند و هیچ پیشرفتی نداشته است. به چند اسپانسر قوی نیاز است تا  با سرمایه گذاری خوب لیگ را از این حالت خارج کنند.



۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن