تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش: جای کریمی در قلب من است/ برخی می خواهند موفقیت تیم ملی را به مخاطره بیاندازند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کی روش: جای کریمی در قلب من است/ برخی می خواهند موفقیت تیم ملی را به مخاطره بیاندازند تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به دعوت نشدن علی کریمی به اردوی تیم ملی گفت: ایران بازیکنان بزرگی چون علی دایی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی دارد که جای شان در قلب من است اما نمی توانم آنان را به تیم ملی دعوت کنم.


به گزارش ایرنا، «کارلوس کی روش» عصر امروز (شنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران که در زمین چمن شماره یک مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات تیم ملی طبق برنامه ریزی پیش می رود و 28 بازیکن را به اردو دعوت کردیم که اکثر آنان تا روز 18 ماه مه در اردو حاضر خواهند شد.
وی توضیح داد: فقط مسعود شحاعی و علیرضا جهانبخش که در اسپانیا و هلند بازی می کنند با دو روز تاخیر به جمع ملی پوشان اضافه می شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: هم اکنون اساسی ترین برنامه ما کارهای تاکتیکی است تا بتوانیم بازیکنان را به هماهنگی بیشتری برسانیم و برای نخستین دیدار خود مقابل نیجریه به خوبی آماده شویم.
کی روش با اشاره به اینکه برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران از ماه ها قبل تهیه و تدوین شده است، گفت: در اردوی اتریش برای نخستین بار تمامی نفرات را در اختیار خواهیم داشت و اگر بخواهیم با بهترین های جهان رو به رو شویم باید زمان از دست رفته را فراموش کرده و با تمرکز کامل به رقابت های پیش رو بیاندیشیم.
وی در خصوص تیم های هم گروه ایران در جام جهانی 2014 برزیل نیز گفت: آرژانتین یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، نیجریه تیم نخست قاره آفریقا محسوب می شود و بوسنی و هرزگوین نیز هم اکنون یکی از برترین های اروپاست که با ترکیبی جوان، یکه تازی می کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه تاکید کرد: هدف ما این است در برابر حریفان خود به بهترین شکل ممکن بجنگیم و با عملکردی مناسب باعث سرافرازی مردم ایران شویم.
کی روش در مورد دیدارهای تدارکاتی ایران در اردوی اتریش نیز گفت: در این اردو با تیم های کشورهای مونته نگرو و آنگولا بازی خواهیم کرد که شباهت زیادی به بوسنی و نیجریه دارند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه کادر فنی تیم ملی هم اکنون دغدغه چندانی ندارد، افزود: متاسفانه افراد معدودی تلاش می کنند موفقیت تیم ملی را به مخاطره بیاندازند اما یقین داشته باشند که با تلاش فراوان اجازه نخواهیم داد آنان به اهدافشان برسند.
وی در خصوص غیبت هواداران در تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال نیز گفت: من مشکلی با هواداران ندارم و همواره به آنان خوش آمد می گویم.
کی روش اظهار داشت: از جمع 28 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال و همچنین یک یا دو بازیکنی که هم اکنون در جمع ملی پوشان نیستند، ترکیب اعزامی به مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل مشخص خواهد شد.
ورزشی (3). ** 3783 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن