تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820362450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي: رونالدو مقابل سلتا به ميدان نمي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتي: رونالدو مقابل سلتا به ميدان نمي‌رود
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد اعلام کرد که ستاره پرتغالي رئال مادريد فردا شب در ديدار مقابل سلتاويگو به ميدان نخواهد رفت.

 کارلو آنچلوتي از نشست خبري پيش از ديدار فردا شب تيمش مقابل سلتاويگو استفاده کرد تا خبرهاي جديدي درباره شرايط فعلي کريستيانو رونالدو و مصدوميتش پيش از فينال ليگ قهرمانان اروپا بدهد.

وي در اين باره اظهار داشت: رونالدو فردا شب بازي نمي‌کند زيرا صد درصد آماده نيست. ترجيح مي‌دهم هيچ ريسکي روي او يا په‌‌په، واران، کارواخال يا دي‌ماريا انجام ندهم و آنها هم فردا بازي نمي‌کنند. اين يک تصميم مشترک بود. من با پزشک تيم صحبت کردم و با هم تصميم گرفتيم.

آنچلوتي ادامه داد: تلاش مي‌کنيم تا بهترين عملکردمان را داشته باشيم. بايد در اين مسابقه به پيروزي برسيم و بدانيم که در فوتبال هر اتفاقي ممکن است رخ بدهد. بايد عملکرد خوبي به نمايش بگذاريم و براي پيروزي تلاش کنيم. به فينال فکر نمي‌کنيم. مطمئنا اگر بازي فردا فينال بود، رونالدو تلاش مي‌کرد تا بازي کند.

وي خاطرنشان کرد: مودريچ هميشه احساس راحتي مي‌کند. او در خط حمله عملکرد متفاوتي با توپ دارد. من فکر مي‌کنم او و ژابي همکاري فوق‌العاده‌اي با هم دارند.

سرمربي رئال مادريد اضافه کرد: بازيکنان از تساوي مقابل وايادوليد خوشحال نيستند اما ترديدي درباره فينال نداريم. امتيازات مهمي را در ليگ از دست داديم و کورس قهرماني مي‌تواند فردا براي ما تمام شود يا نامعلوم‌تر از آني شود که ما فکر مي‌کنيم. اين فصل شگفتي‌هاي زيادي به دنبال داشت و ما بايد آماده باشيم، شايد شگفتي ديگري در راه باشد. بايد به وظيفه‌مان بچسبيم.

وي گفت: ما بازي‌هاي زيادي را بدون کريستيانو با پيروزي پشت سر گذاشتيم و نمي‌خواهيم روي بازيکني که صد درصد آماده نيست، ريسک کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/20 17:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن