تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815196955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت موسسه ایتالیایی برای احداث استادیوم اختصاصی بیس بال در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > سایر حوزه ها
مشارکت موسسه ایتالیایی برای احداث استادیوم اختصاصی بیس بال در ایران
علیرضا ادیب رئیس انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان با "ریکاردو فراچری" رئیس ایتالیایی فدراسیون جهانی دیدار و گفت و گو کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که در حاشیه کنگره جهانی در شهر "حمامت" تونس برگزار شد علیرضا ادیب از رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال دعوت کرد برای حضور در مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور که مردادماه برگزار می‌شود به ایران بیاید و همچنین به وی پیشنهاد شد که میزبانی اجلاس جهانی 4 سال دیگر به کشورمان واگذار شود. در این دیدار رئیس انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان از رئیس فدراسیون جهانی برای توسعه این رشته در کشورمان تقاضای حمایت و پشتیبانی کرد و قرار شد موسسه ایتالیایی "بیس بال فردا" در خصوص ساخت استادیوم اختصاصی بیس بال در ایران مشارکت کند. همچنین "ریکاردو فراچری" از ادیب خواست که تیم جوانان کشورمان در مسابقات تدارکاتی جوانان در ایتالیا حضور پیدا کند. اعزام داوران و مربیان ایرانی به ایتالیا و حضور مدرسان مجرب ایتالیایی در کشورمان برای آموزش مربیان و داوران ایرانی از دیگر مفاد این نشست فوق العاده بود. رئیس انجمن بیس بال و سافت بال ایران همچنین با اعضای هیات رئیسه بیس بال و سافت بال قاره آسیا دیدار کرد و درخواست میزبانی مسابقات سافت بال غرب آسیا را به آنها پیشنهاد داد. همچنین در مذاکره نماینده ایران با "کرس" و "جونز" مسئولان سافت بال آمریکا مشخص شد که برگزاری کلاس آموزشی سافت بال که قرار بود خردادماه در آمریکا برگزار شود به تعویق افتاد و بدین ترتیب حضور نمایندگان سافت بال کشورمان در این کشور به تاریخ دیگری موکول شد.


۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن