تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820374445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلیمی؛رقابت های بین المللی کاراته ارومیه درراستای همکاری با کشورهای همسایه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سلیمی؛رقابت های بین المللی کاراته ارومیه درراستای همکاری با کشورهای همسایه برگزار شد تهران - ایرنا - پنجمین دوره رقابت های بین المللی کاراته ارومیه درحالی روز گذشته به پایان رسید که نقدهایی نسبت به سطح این مسابقات صورت گرفت.


به گزارش ایرنا، در این مسابقات تیم های امید، جوانان و نوجوانان کشورمان و منتخب استان ها به همراه شش تیم خارجی از هنگ کنگ ،ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، کره جنوبی و عراق به رقابت پرداختند.
به اعتقاد برخی کارشناسان سطح فنی این مسابقات پایین بودونتوانست خیلی به کاراته ایران کمک کند.
این کارشناسان معتقدند که تیم هایی مثل کره جنوبی، هنگ کنگ و عراق جایگاهی در کاراته ندارند و شاید اگر کادر فنی آنها از مربیان ایرانی تشکیل نشده بود در این مسابقات شرکت نمی کردند.
ازسوی دیگر زمانی که کشوری به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی است دو هدف دنبال می کند که یکی حضور تیم های قدرتمند برای بالا بردن سطح فنی خود است و دیگری افزایش ارتباطات با کنفدراسیون های قاره ایی وبین المللی است.
در رابطه باهدف اول واضح است که ایران قهرمان آسیاتلقی می شود و در جهان نیز یکی ازبرترین هاست و در باره هدف دوم هم باید گفت که ما ارتباطات خوبی با کاراته آسیایی و بین المللی داریم و باید از توان مان بیشتر در کسب کرسی های بین المللی استفاده کنیم.
البته نکته مثبت و قابل توجه این مسابقات آن است که در رده های سنی پایین برگزارشدو به همین دلیل بسیاری از کاراته کاران نوجوان و جوان که شاید راهی به تیم منتخب کشورمان نداشته و شانس حضور درمسابقات بین المللی را پیدا نمی کنند در این مسابقات میادین بین المللی را تجربه کردند.
رییس هیات کاراته ارومیه دراین ارتباط به ایرنا گفت: ایران با کشورهای همسایه خود پروتکل همکاری درتمامی زمینه ها از جمله ورزشی دارد و ما در راستای اهداف این تفاهمنامه برای پنجمین سال متوالی این مسابقات را برگزار کردیم.
جواد سلیمی ادامه داد:دراین دوره علاوه برکاراته کاهای ترکیه، آذربایجان، عراق ،ارمنستان، گرجستان ونخجوان از تیم های هنگ کنگ و کره جنوبی نیز دعوت کردیم.البته بنا داریم برای سال های آینده ازکشورهای اروپایی نیز برای شرکت دراین مسابقات دعوت به عمل بیاوریم.
وی هدف ازبرگزاری این رقابت ها را کمک به رشد کاراته ایران عنوان کردو افزود: تمامی کشورها برای رشد ورزش خود ازورزشکاران دیگر کشورها برای شرکت در مسابقات بین المللی و منطقه ای دعوت به عمل می آوردند ما نیز درهمین راستا این خدمت را به کاراته ایران کردیم و ازاینرو به جای گلایه بهتراست بیایند برای ارتقای فنی وکمک به شرکت تیم های دیگر به ما کمک کرده وبرنامه ارائه دهند.
به گفته وی این رقابت ها درحالی در ایران و فقط درارومیه برگزار می شود که درسایرکشورها ازجمله ترکیه برگزاری این رقابت در تعداد دفعات بیشتری صورت می گیرد وهمین موضوع باعث شد تا سطح فنی کاراته این کشوربه حدی برسد که امروز درجمع 5 تیم برتر دنیا قرار دارد.
وی بااشاره به حضوررافائل اورتگا عضو ارشد کمیته داوران فدراسیون بین المللی کاراته دراین رقابت ها اضافه کرد: رافائل فرانسوی گفت، شما با این میزبانی می توانید نامزد برگزاری مسابقات جهانی شوید او همچنین از رعایت شدن استانداردها دراین مسابقات دفاع کرد.
سلیمی در پایان گفت: این رقابت های دو روزه دیروز درحالی به پایان رسید که در سطح بالایی برگزار شد و ما هم ازنتیجه و هم از عملکرد بازیکنان و میزبانی کاملا رضایت داریم.
ورزشی.(5)**3783 **9144
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن