تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819060644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوين مطالعات مميزي ايمني و حريق واحدهاي صنعتي مستقر درشهرکهاي صنعتي قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۴ق.ظ)
تدوين مطالعات مميزي ايمني و حريق واحدهاي صنعتي مستقر درشهرکهاي صنعتي قم مطالعات مميزي ايمني عمومي و حريق واحدهاي صنعتي مستقر درشهرکهاي صنعتي قم به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم؛ مهندس روح الله ابراهيمي در نشست بررسي اجرايي نرم افزار مطالعات ايمني واحدهاي صنعتي با حضور نمايندگان اداره كل كار و اموراجتماعي و مركز بهداشت حرفه ايي استان در سخناني اظهارداشت: بررسي سطح ايمني واحدهاي صنعتي با هدف تدوين برنامه ايمني و رعايت آن در كليه واحدهاي صنعتي براي كاهش حوادث، ضرورتي اجتناب ناپذير و مورد تاكيد است.
وي افزود: براساس تصميم شرکت شهرکهاي صنعتي قم مبني بر مطالعاتي با موضوع مميزي ايمني عمومي و حريق صنايع مستقر در شهرکهاي صنعتي مستقراستان، معاونت عمران و محيط زيست اين شركت با استفاده از توان تخصصي بخش خصوصي اقدام به بررسي كارشناسي وضعيت ايمني عمومي و حريق واحدهاي صنعتي مستقر در شهركهاي صنعتي استان نمود.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم بيان داشت: اين مطالعات در سه فازجمع آوري و دسته بندي اطلاعات اوليه، انجام تحقيقات ميداني و جمع آوري اطلاعات مربوط به ايمني حريق و تهيه نرم افزارمربوطه و تهيه گزارش نهايي در كمتر از يكسال تدوين و در اختيار اين شركت قرارگرفت.
وي ادامه داد: كليه نتايج اين مطالعه در قالب نرم افزاري ارائه شده است كه مي توان براساس تغييرات صورت گرفته در واحدهاي صنعتي اطلاعات آنها را به روز رساني كرده و يا در صورت لزوم اطلاعات بيشتر مورد نياز سازمان ها و ادارات استان را در آن جانمايي نمود.
مهندس ابراهيمي اضافه كرد: از ديگر مزيت هاي اين مطالعات تدوين شناسنامه ايمني و حريق واحدهاي صنعتي است تا ضمن شناسايي نقاط ضعف و آسيب پذيري واحدهاي صنعتي، مراتبط جهت رفع به ايشان اعلام مي گردد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن