تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815279239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«علی جلیچو» سریعترین ورزشکار زورخانه ای سال 93 شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

«علی جلیچو» سریعترین ورزشکار زورخانه ای سال 93 شد تهران - ایرنا - رقابت های چرخ تیز آزاد کشور به مناسبت ولادت امام جواد (ع) و برای شناخت سریعترین ورزشکار زورخانه ای با قهرمانی علی جلیچو از استان البرز به پایان رسید.


به گزارش ایرنا از فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، در این رویداد که برای اولین بار در ورزش زورخانه ای برای تعیین سریعترین ورزشکار سال برگزار شد، 48 شرکت کننده از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، زنجان، سمنان، یزد، لرستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، مازندران، البرز و مرکزی در زورخانه ملی شهید فهمیده تهران با یکدیگر به رقابت کردند.
جوان ترین و مسن ترین ورزشکار حاضر در این رقابت ها 8 و 57 ساله بود.
رضا قدیانی، سید حسن سبزواری، عباس قنبری، محمد سرابی و مهندس پورعباس کادر داوری و فنی این رقابتها را تشکیل می دادند که با بهره گیری از سنسور و تابلوی امتیاز دهی داوری الکترونیک در مدت زمان 40 ثانیه تعداد دور شرکت کنندگان اندازه گیری می شد که در نهایت علی جلیچو (البرز) با 106 دور در 40 ثانیه به عنوان سریعترین ورزشکار سال 1393 انتخاب شد.
محمد حسین رمضانی (اصفهان)، امیر ارسلان محمدی (مرکزی)، امیر حقیقی (البرز)، محمدرضا درقدمی (خراسان رضوی) و مصطفی واحد (البرز) نیز به ترتیب با 104، 103، 102، 100 و 100 دور در 40 ثانیه توانستند مقام های دوم تا ششم را از آن خود کنند.
همچنین در این مراسم از رحمت الله گل پرور (پیشکسوت و قهرمان اسبق چرخ تیز، متولد 1309کاشان) که سالهای متوالی قهرمان چرخ تیز کشور بوده توسط فدراسیون و موسسه پیشکسوتان ورزشهای باستانی با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.
این رقابت ها 19 اردیبهشت ماه برگزار شد.
ورزشی (1)**1067**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن