تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815618600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم بزرگداشت هفته معلم در آموزش و پرورش منطقه کلاترزان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم بزرگداشت هفته معلم در آموزش و پرورش منطقه کلاترزان برگزار شد خبرگزاری پانا:مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم با یاد و خاطره شهید والامقام مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی در سالن ورزشی شهر شویشه برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 09:57



به گزارش خبرگزاری پانا،در این مراسم با حضور کارشناس مسؤل استعدادهای درخشان اداره کل، رئیس، معاونین، کارشناسان، مسولین ادارت و فرهنگیان منطقه کلاترزان با شکوه هرچه تمام تر برگزار گردید؛ رئیس آموزش و پرورش کلاترزان ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلم و یاد وخاطره شهید والامقام شهید مرتضی مطهری معلمان را مهمترین عامل تغییر و تحول در جامعه دانست. وی در ادامه گفت: ضرورت دارد فرهنگیان در راستای تقویت فرهنگ در جامعه، فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی را همواره مرور و در جامعه اجرایی کنند. در این مراسم ضمن تقدیر از معلمان نمونه منطقه با اهدای لوح و هدایائی از زحمات آنان قدردانی شد. همکاران فرهنگی نیز با اجرای موسیقی و برنامه های فرهنگی این ایام را گرامی داشتند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن