تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816217359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورينيو: باشگاه بايد مجسمه لمپارد را بسازد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مورينيو: باشگاه بايد مجسمه لمپارد را بسازد
سرمربي چلسي با وجود ناکامي تيمش در فصل جاري از عملکرد بازيکنانش راضي است. او از بازگشت به فوتبال انگليس خوشحال است. آقاي «خاص» به ستايش از فرانک لمپارد پرداخت و گفت: باشگاه چلسي بايد مجسمه او را بسازد.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي در بازگشت دوباره خود به استمفوردبريج عملکرد خوبي نداشت. تيم مورينيو در فصل جاري نتوانست در هيچ رقابتي قهرمان شود و اين براي آقاي "خاص" يک ناکامي به شمار مي‌آيد. با اين حال مورينيو از عملکرد خود و تيمش در فصل جاري رضايت دارد. او در نشستي خبري درباره موضوعات زيادي صحبت کرد.

به نقل از ايسنا، مورينيو سخنان خود را اين گونه آغاز کرد: از اين که به فوتبال انگليس برگشته ام بسيار خوشحالم. من به تيمي برگشته‌ام که عاشق آن هستم. از چيزهاي زيادي در اينجا لذت برده ام و فوتبال انگليس را دوست دارم.

مورينيو درباره ناکامي تيمش در اين فصل گفت: شکست برابر کريستال پالاس جزئي از فوتبال است، اما شکست برابر استون ويلا و ساندرلند اصلا فوتبالي نبود. درست است که چلسي در اين فصل جامي را به دست نياورده است، اما من از عملکرد تيم رضايت دارم. چلسي با آمدن من پيشرفت قابل توجهي داشته است. فصل گذشته چلسي هيچ شانسي براي قهرماني نداشت و با منچستريونايتد صدرنشين 20 امتياز فاصله داشت، اما در فصل جاري چلسي يکي از مدعيان اصلي قهرماني در هفته‌هاي پاياني بود. اگر يکي، دو بازي اخير نبود الان ما شانس اول قهرماني بوديم. چلسي فصل گذشته در ليگ قهرمانان اروپا هم ناکام بود و شانس خود را در ليگ اروپا آزمايش کرد، اما در فصل جاري ما تا نيمه نهايي صعود کرديم و بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشتيم.

اتحاديه فوتبال انگليس ژوزه مورينيو را به خاطر اعتراض شديد عليه داور ديدار تيمش برابر ساندرلند 10 هزار پوند جريمه کرد. اين براي نخستين بار نيست که مورينيو در فصل جاري جريمه مي‌شود. او دو بار ديگر هم به خاطر انتقاد از داوري جريمه شده بود تا مجموع جريمه‌هاي او در اين فصل به 26 هزار پوند برسد. آقاي "خاص" در واکنش به جريمه‌هاي سنگين اتحاديه فوتبال انگليس، گفت: آنها آزاد هستند که هر گونه که مي‌خواهند تصميم بگيرند. ما نمي‌توانيم کاري جز قبول داشته باشيم.

جان تري، فرانک لمپارد و اشلي کول، سه ستاره با تجربه چلسي هستند که به احتمال زياد در ديدار برابر کارديف سيتي براي آخرين بار پيراهن چلسي را بر تن خواهند کرد. مورينيو درباره خداحافظي اين سه بازيکن از چلسي، گفت: من چيزي نمي‌دانم، اما احساس مي‌کنم که ديدار يکشنبه آخرين بازي کول، جان تري و لمپارد خواهد بود. تري در حال مذاکره با باشگاه است. چه بسا لمپارد آخرين بازي خود را با چلسي يکشنبه برابر کارديف داشته باشد. او مريض و الان تحت مراقبت است. لمپارد از بهترين بازيکنان تاريخ چلسي به شمار مي‌آيد. بايد باشگاه چلسي مجسمه او را بسازد. درباره اشلي کول هم بايد بگويم که نمي‌دانم سرنوشت او چه خواهد شد.

مورينيو درباره تلخ‌ترين لحظات خود با چلسي در فصل جاري، گفت: بدون شک شکست برابر ساندرلند بود. پنالتي که داور در دقيقه‌ 77 براي ساندرلند گرفت باعث شد تا اين تيم به پيروزي برسد و به رکورد 77 بازي بدون شکست چلسي در استمفوردبريج و رقابت‌هاي ليگ جزيره پايان دهد. آن بازي مهم‌ترين لحظه من در ليگ جزيره بود.

سرمربي سابق رئال مادريد درباره شکست برابر کريستال پالاس گفت: من اصلا شکست را دوست ندارم. اما شکست برابر کريستال پالاس در فوتبال انگليس يک امر طبيعي به شمار مي‌آيد. با اين حال نمي‌توانم شکست برابر ساندرلند و استون ويلا را قبول کنم. من فوتبال انگليس را دوست دارم، اما مسائلي که فراقانوني است را نمي پسندم.

چلسي در رقابت‌هاي ليگ جزيره با 79 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد. شاگردان مورينيو در آخرين ديدار خود يکشنبه به مصاف کارديف سيتي تيم قعرنشين جدول رده‌بندي مي‌رود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/20 08:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن