تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814790403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: یحیی و نفت یکدیگر را دوست دارند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
قنبرزاده: یحیی و نفت یکدیگر را دوست دارند




دوست داشتن هزینه دارد قنبرزاده: یحیی و نفت یکدیگر را دوست دارند مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید که صحبت‌های نهایی را با یحیی گل محمدی انجام داده و قرار است تا شنبه تکلیف این سرمربی مشخص شود.




منصور قنبرزاده درباره آخرین وضعیت یحیی گل‌محمدی در نفت اظهار کرد: صحبت‌های نهایی را با او انجام داده و حالا منتظریم که او جواب بدهد. قرار است او تا آخر هفته تصمیمش را بگیرد و شنبه آن را به ما اعلام کند. وی درباره جزییات مذاکره‌اش با گل‌محمدی گفت: به هر حال صحبت‌هایی انجام شده و پیشنهاد مالی خود را به او اعلام کردیم. سقف بودجه امسال ما برای حقوق و دستمزدها شاید فقط 10 درصد در مجموع افزایش پیدا کند. قنبرزاده همچنین با رد هرگونه مذاکره با مربیان دیگر گفت: فعلا با هیچ فردی صحبت نکرده‌ایم. یحیی نفت را دوست دارد. هر کسی برای آن چه دوست دارد، هزینه‌هایی پرداخت می‌کند. ما یحیی را دوست داریم و او هم نفت را دوست دارد. وی در ادامه درباره‌ وضعیت بازیکنان تیمش گفت: چهار – پنج بازیکن ما قراردادشان تمام شده که قرار است با آنها مذاکره کنیم. این مساله منوط به روشن شدن وضعیت سرمربی است. مدیرعامل باشگاه نفت همچنین از توافق نهایی با سه بازیکن جدید خبر داد: طبق درخواست گل‌محمدی با سه بازیکن مذاکره کرده و به توافق نهایی هم رسیدیم. هر سه نفر زیر 23 سال دارند و گمنام هستند. سه بازیکن جذب شده جدید ستاره نیستند، بلکه فوق ستاره‌ هستند. یکی از آنها در لیگ یک و یک تیم شهرستانی بازی می‌کرد و دو نفر دیگر عضو باشگاه مقاومت تهران هستند. قنبرزاده در ادامه گفت:‌ از آن جا که چند بازیکن زیر 23 سال ما با بالا رفتن سن به جمع بازیکنان بزرگسال وارد می‌شوند و امسال تنها 18 بازیکن بزرگسال را می‌توانیم جذب کنیم، قطعا دو یا سه بازیکن از تیم‌های پایه به تیم اصلی اضافه می‌شوند. وی در پایان با تاکید بر این که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان جوان نفت در این تیم خواهد ماند، گفت: معتقدم کی‌روش می‌توانست بیرانوند را به عنوان پشتوانه فوتبال ایران به برزیل ببرد اما او جوان است و هنوز فرصت زیادی برای درخشیدن دارد.(ایسنا)


چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 - 13:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن