تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح آخرین وضعیت تیم ملی جودو/ در باکو به دنبال نتیجه نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی در گفتگو با مهر عنوان شد:
تشریح آخرین وضعیت تیم ملی جودو/ در باکو به دنبال نتیجه نیستیم
سرمربی تیم ملی جودو در تشریح آخرین وضعیت شاگردان خود گفت: جودوکاران اردونشین در حال سپری کردن دوره آماده سازی عمومی هستند و به همین دلیل بیش از آنکه روی تاتامی باکو به دنبال نتیجه باشیم به ارزیابی نفرات خود در مبارزه با برخی از بهترین های دنیا هستیم.



به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی جودو در حالی اردوهای آماده سازی خود را برای حضور در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی پشت سر می گذارد که کادر فنی این تیم در تلاش است تا با اعزام جودوکاران به اردوها  و تورنمنت های بین المللی سطح فنی جودوکاران را بالا برده و امیدواری برای کسب مدال در "اینچئون" را افزایش دهد. 
 
بر همین اساس طی روزهای آینده جودوکاران اردونشین در قالب دو تیم مجزا به مسابقات جایزه بزرگ باکو و اردوی مشترک ترکیه اعزام می شوند. نکته مهم در این دو اعزام حضور برخی از جودوکاران جوانی است که توانایی خود را در غالب تیم های جوانان به نمایش گذاشتند.
 
مسعود حاجی آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: در اردوی تیم ملی جودوکاران جوان و با استعدادی داریم که توانایی پیشرفت دارند ولی باید تجربه کسب کنند. اگر بتوانیم شرایط و امکانات اعزام این جوانان به رقابتهای بین المللی را فراهم کنیم مطمئن باشید جودو ایران در سالهای بعد با طیفی از جوانان مستعدی مواجه خواهد شد که مدالهای با ارزشی از مسابقات مختلف کسب کنند. این جوانان باید با حضور در رقابتهای مختلف با برترین های جهان مبارزه کرده و هم تجربه کسب کنند و هم راه شکست رقبای قدر را یاد بگیرند. 
 
سرمربی تیم در خصوص نرفتن به باکو گفت: در پی همین سیاست برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ آذربایجان نفراتی را گزینش کرده ایم که در رده سنی جوانان هستند. محرمی، تیزتک و پهلوانی طی مراحل مختلف اردویی پیشرفت قابل ملاحطه ای داشته اند و در مسابقات باکو مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. ضمن اینکه دو عضو تیم بزرگسالان را به همراه این سه نفر اضافه کردیم تا از شرایط مسابقه دور نمانند. به همان دلیل یکی از اعضای کادر فنی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت و من به همراه تیم اصلی راهی آنتالیا خواهم شد.
 
آخوندزاده ادامه داد: هدف اصلی ما شرکت در کمپ آنتالیا است که پیش بینی می کنیم اکثر تیمهای بزرگ دنیا در آن شرکت کنند و جودوکاران ما می توانند یک دوره تمرینی بسیار خود را پشت سر بگذارند. من برای حضور در این اردوی مشترک به همراه تیم ملی بزرگسالان عازم ترکیه شده و نفرات شرکت کننده در مسابقات باکو  هم بعد از پایان مسابقات به ما ملحق می شوند. 
 
وی افزود: مسابقات آذربایجان در سطح گرنداسلم برگزار می شود که بالاترین سطح تورنمنت ها را دارد و با نگاهی به اسامی شرکت کنندگان متوجه خواهیم شد که میدان سخت و دشواری است، اما از آنجا که برای بازیهای آسیایی اینچئون آماده می شویم و دوره آماده سازی عمومی را پشت سر می گذاریم جودوکاران ما هیچ کدام در شرایط مسابقه قرار ندارند و کسب نتیجه برایمان اهمیت ندارد.
 
سرمربی تیم ملی در خصوص مسابقات قهرمانی اروپا گفت: امکان حضور در فرانسه نبود ولی لحظه به لحظه به مسابقات را دنبال کرده و به طور مستقیم مسابقات را تماشا کردم. همین رقابتها نشان داد که جودو به سرعتی باور نکردنی در حال پیشرفت و است و خیلی از قهرمانان جهان و المپیک ناکام پاریس را ترک کردند. فیلم این بازیها تهیه شده و در اردوها نیز آنالیز خواهد شد. 
 
آخوندزاده با اشاره به برنامه تمرینی جودوکاران، درباره ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی برای بازیهای آسیایی  اینچئون گفت: ششمین دوره تمرینات ما با حضور مدعیان و با نفرات بیشتری نسبت به اردوهای گذشته برگزار شد، اما اکنون مدعیان را مرخص کرده ایم و فقط با نفراتی تمرین می کنیم که عازم باکو و یا اردوی آنتالیا می شوند، نفرات دیگر اول خرداد ماه پس از بازگشت ما به ایران برای حضور دوباره در اردو فراخوانده می شوند تا در نهایت با برگزاری مسابقه انتخابی علاوه بر نفرات فیکس تیم ملی، تکلیف نفرات دوم هم مشخص شود.



۱۳۹۳/۲/۱۹ - ۱۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن