تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816308775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی:اروپا در برابر حکم قتل عام 700 نفری جیک نمی‌زند/ برای تفتیش یک زندان جیغ می‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سردار نقدی:اروپا در برابر حکم قتل عام 700 نفری جیک نمی‌زند/ برای تفتیش یک زندان جیغ می‌زند

سردار نقدی:اروپا در برابر حکم قتل عام 700 نفری جیک نمی‌زند/ برای تفتیش یک زندان جیغ می‌زند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اتحادیه اروپا در مقابل بازرسی از یک بند زندان در ایران جیغ می‌زند و برنامه تلویزیونی می‌گذارند اما در مقابل کشتارهای دسته‌جمعی جیک نمی‌زند.
به گزارش نامه نیوز، سردار محمدرضا نقدی در پیامی خطاب به رزمایش الی بیت‌المقدس که امروز توسط 15 هزار بسیجی جان برکف کردستانی برگزار می‌شود، با تبریک میلاد امام علی(ع) و امام جواد(ع) به محبان اهل بیت(ع) و تبریک سالروز سفر مقام معظم ولایت به کردستان، آورده است: تقارن عجیبی است؛ در ایام سالروز عملیات الی بیت‌المقدس، انجام رزمایش الی بیت‌المقدس توسط رزمندگان سپاه بیت‌المقدس در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و این نامگذاری‌ها نشان از آرمان بلند ملت دارد، دشمنان می‌خواهند این انقلاب و آرمان‌های بلندش را در سرزمین ایران محصور کنند و کم کم از بین ببرند لذا ده‌ها برابر تحریم اقتصادی و تحریم علمی فرهنگی و آرمان‌های ما را تحریم و سانسور کرده‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: شهدای شاخص امسال ما نمونه‌ای از این واقعیت‌اند، شهید فوزیه شیردل، شهید مالکوم شباز و شهید مولوی جنگی‌زهی. اهل سنت همیشه مثل شیعه مطیع ولایت و سرشار از عشق به اهل بیت‌اند و شهید مولوی جنگی‌زهی به جرم همین عشق به شهادت رسید. همینطور شهید مظلوم ماموستا شیخ‌الاسلام جرمش در نفوذ وهابیون شقی، ولایتمداری بود و بس و خیل پیشمرگان مسلمان کرد نیز همینطور. برای سرکوب این جنبش بیداری از هیچ جنایتی فروگذار نکردند.

در ابتدا با جنایت توسط عواملشان در کردستان بعد از آن جنگ تحمیلی و اینک این خشونت‌های ضدبشری علیه بیداری اسلامی شرق و غرب عالم را در بر گرفته است.

هر شب در میانمار تا افغانستان و عراق و سوریه و فلسطین تا قلب آفریقا در کشور آفریقای مرکزی کشتارها و جنایت‌هایی است که یک گروه افراطی بودایی، یا گروه افراطی وهابی و یا مسیحی و افراطیون یهودی عامل آن هستند.

حال آنچه وجه مشترک این افراطیون است، حمایت مستقیم و علنی آمریکا و اروپاست. نگاه کنید؛ در همین مصر چه شد، هفته پیش حکم اعدام دسته‌جمعی 700 نفر را اعلام کردند و چند هفته قبل آن حکم اعدام 300 نفر را صادر کردند، انگار گله گوسفند را به کشتارگاه می‌خواهند ببرند.

در ادامه پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمده است: نامردها؛ اینها آدم‌اند؛ آن وقت ببینید همین اتحادیه اروپا که مقابل بازرسی از بند زندان در ایران توسط مامورین جیغ و فریاد می‌زنند و برنامه تلویزیونی می‌گذارند، در مقابل قتل عام‌ها جیک نمی‌زنند.

بعضی‌ها فکر می‌کنند چون اخوان‌المسلمین خطاهای زیادی کرده‌اند در حق ایران، در حق شیعه، در حق فلسطین و مقاومت و سوریه و لبنان، باید در مقابل این جنایت‌ها سکوت کرد، این فکر اشتباه است.

ما منادی وحدت هستیم، وحدت مسلمین آرمان‌های بلندی است که امام راحل و امروز امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) ما را به آن سفارش می‌کنند، هیچگاه نباید برادران دینی خودمان را هر چند خطاکار باشند در مقابل آمریکا و صهیونیسم تنها بگذاریم.

پیام رزمایش بیت‌المقدس این است که بسیج قهرمان برای فداکاری در هر راهی که ولی امر امام خامنه‌ای حکم فرمایند با تمام قوا آماده است.

رزمایش بسیج دلگرمی‌بخش همه مسلمانان و مستضعفان بیدار و آزادی‌خواهان و اخطار به همه زورگویان و مستکبران است.

به گزارش فارس؛ رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور 15 هزار بسیجی جان برکف کردستان در قالب 40 گردان بیت‌المقدس سپاه بیت‌المقدس کردستان تا دقایقی دیگر با فرمان رئیس سازمان بسیج و با رمز یا محمد رسول‌الله(ص) در شهرستان‌های کردستان آغاز می‌شود.





1393/2/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن