تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814713513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظمي: کار با مربيان پرتغالي سخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نظمي: کار با مربيان پرتغالي سخت است
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: مربيان پرتغالي خصلت‌هاي اخلاقي دارند که کنار آمدن با آن سخت است.

جمشيد نظمي در مورد انتخاب سرمربي جديد اين تيم اظهار داشت: با توجه به منتفي شدن حضور توني اوليويرا در حال بررسي ديگر گزينه‌هاي سرمربيگري هستيم. براي انتخاب سرمربي جديد بسيار عجله داريم و به همين دليل با سرعت مشغول ارزيابي هستيم تا در نهايت به يک گزينه نهايي برسيم.

به نقل از تسنيم، وي افزود: همان زمان که قصد مذاکره با توني اوليويرا را داشتيم، هيئت مديره باشگاه مصوب کرد که مربي اين فصل تيم خارجي باشد و اکنون هم تصميم ما همين است. در حال حاضر گزينه هاي مختلفي به ما پيشنهاد شده که از اسکاتلند، ترکيه، آلمان پرتغال و کشورهاي ديگر هستند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در مورد اينکه اسکوچيچ و کرانچار در ميان گزينه‌هاي اين باشگاه قرار دارند يا نه، يادآور شد: اسکوچيچ يکي از گزينه‌هاي ما محسوب مي‌شود که با او در حال مذاکره هستيم اما هنوز به مرحله توافق نهايي نرسيده‌ايم و او هم مانند ساير گزينه‌هاي ما محسوب مي‌شود اما کرانچار مورد نظر ما نيست. ضمن آنکه لوکا بوناچيچ و برانکو ايوانکويچ هم به ما معرفي شده‌اند که وضعيت آنها همچنين رزومه ديگر مربيان خارجي که به آنها اشاره کردم را بررسي خواهيم کرد.

نظمي در مورد اينکه بعد از تجربه کار با اوليويرا، باز هم تمايل به کار با مربيان پرتغالي دارد که از اين کشور هم گزينه انتخاب کرده به تسنيم گفت: اين گزينه‌ها به ما معرفي شده‌اند. براي کي‌روش و توني اوليويرا احترام قائل هستند اما مربيان پرتغالي در ايران خصلتي از خود نشان دادند که واقعا کنار آمدن با آن سخت است. آنها خودشان مشکل دارند اما شاهد هستيد که يکي مشکلاتش را گردن فدراسيون مي‌اندازد و در مورد اوليويرا هم سعي داشت تقصيرها را گردن باشگاه بيندازد.

وي افزود: مجموع بررسي خصلت اين مربيان پرتغالي که در ايران حضور دارند سبب شده نسبت به آنها چندان خوش بين نباشم و خيلي با استفاده از مربيان پرتغالي در تيم خودمان موافق نيستم.

نظمي درباره ماموريت به حسن آذرنيا سرپرست تراکتورسازي براي مذاکره با بازيکنان تصريح کرد: هدف اصلي ما اين است که بيشتر نفراتي داراي قرارداد با تيم و ساير بازيکنان را براي ماندن ترغيب کنيم. البته اين خواسته من است و بايد ديد نظر و ديدگاه سرمربي آينده تيم چه خواهد بود.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در مورد بحث آشتي کنان دايي با کريمي و احتمال حضور اين بازيکن در پرسپوليس يا ذوب آهن گفت: در اين مورد نظر خود علي کريمي شرط است. ما دوست داريم اکنون که کريمي با شرايط تراکتورسازي وفق پيدا کرده در تيم ما بماند. آذرنيا هم با همين هدف تلاش خواهد کرد.

نظمي درباره کريم انصاري‌فرد هم تاکيد کرد: در مورد او هم شرايط همين است. ماموريت آذرنيا تلاش براي نگه داشتن بازيکناني چون کريمي و انصاري‌فرد است. تراکتورسازي براي فصل بعد طالب همکاري با اين دو بازيکن و ساير نفرات خوب تيم است.

وي در واکنش به اظهارات محمد نصرتي و بکار بردن عبارت «لي لي پوتي» براي نفرات اين تيم عنوان کرد: اين ادبيات صحيح نبوده و اگر تراکتورسازي به موفقيتي رسيده با همين نفرات بوده است. سازمان ليگ هم پذيرفت که برگزاري زود هنگام فينال جام حذفي تصميم چندان درستي نبود و سبب از بين رفتن انگيزه شد. با اين حال معتقديم نصرتي خودش هم از اين ادبيات ناراحت است. انسان اشتباه مي‌کند و شايد نصرتي حتي براي اين ادبيات از همبازيان خود عذرخواهي کرده باشد. ما هم بخاطر يک اشتباه که ممکن است هر انساني انجام دهد نمي توانيم دور نام يک بازيکن خط قرمز بکشيم.

نظمي درباره وضعيت محمد ابراهيمي گفت: جريمه انضباطي هر بازيکني در جاي خود قرار دارد، با اين حال بحث کنار گذاشتن ابراهيمي مطرح نبوده و براي فصل آينده قصد استفاده از اين بازيکن را هم داريم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/19 09:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن