تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813142011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراح دکوراسیون خانه در گوشی همراه شما + دانلود نرم افزار


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ویژه اندرویدی‌ها؛
"طراح دکوراسیون خانه" در گوشی همراه شما + دانلود نرم افزار
اگر علاقه دارید که منزل یا محل کارتان را زیباتر و بزرگ تر جلوه دهید، برنامه "دکوراسیون" می تواند شما را با جدیدترین روش های طراحی دکوراسیون در سال 2014 آشنا کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ زیبایی خانه ها به بزرگی آن ها نیست، بلکه یکی از مهم ترین دلایل زیبایی منزل نحوه و مکان قرار گیری وسائل یا همان دکوراسیون است، با استفاده از دکوراسیون های زیبا و کاربردی می توان علاوه بر زیباسازی منزل یا محل کار، از فضای های بدون استفاده نهایت بهره را برد. در نرم افزار "دکوراسیون" روش های متنوعی برای طراحی دکوراسیون قسمت های مختلف خانه یا محل کار با سلیقه های گوناگون گنجانده شده است. با استفاده از دکوراسون های معرفی شده در نرم افزار، می توانید خانه یا محل کارتان را بزرگ تر جلوه دهید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از جدیدترین روش های طراحی دکوراسون در سال 2014، وجود دکوراسیون های مختلف برای خانه های بزرگ و کوچک، نحوه چیدمان صحیح وسائل و ... اشاره کرد.




 








برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.4 مگابایت






تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن