تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاء انضباط و ايجاد نشاط اجتماعي، اولويت نخست فعاليتهاي فرهنگي شهرستان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۶ب.ظ)
سرپرست فرمانداري سروستان: ارتقاء انضباط و ايجاد نشاط اجتماعي، اولويت نخست فعاليتهاي فرهنگي شهرستان است سرپرست فرمانداري سروستان، ارتقاء انضباط و ايجاد نشاط اجتماعي را از جمله اولويت هاي فعاليت کارگروه فرهنگي ، اجتماعي شهرستان اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سليمان کرمي در کارگروه فرهنگي و اجتماعي شهرستان، اظهار داشت: فرهنگ زير بناي تمام امور است و اگر فرهنگ بتواند رسالت خود را در جامعه به خوبي انجام دهد بسياري از مشکلات و معضلات اجتماعي و اقتصادي را نخواهيم داشت.
وي با بيان اينکه بسياري از مشکلاتي که در جامعه امروز با آن مواجه هستيم ناشي از نبود فرهنگسازي مناسب در حوزه هاي مختلف است، خاطر نشان ساخت: فرهنگ نبايد ايستا باشد بلکه بايد با نگاه عالمانه متخصصان امر به يک پويايي و تحرک دست يابد.
رئيس کارگروه فرهنگي و اجتماعي شهرستان سروستان تاکيد کرد: برنامه ريزي فرهنگي در راستاي کاهش سن ازدواج جوانان سروستاني و حل مشکلات اشتغال آنان مي تواند در دستور کار اين کارگروه قرار گيرد.
وي افزود: درخصوص معضلات و مشکلات جوانان بايد آسيب شناسي لازم صورت گيرد و در جهت حل آن برنامه ريزي شود.
فرماندار شهرستان سروستان خاطر نشان ساخت: کاهش آسيب هاي اخلاقي و اجتماعي ، ارتقاء انضباط و ايجاد نشاط اجتماعي از جمله اولويت هاي کاري اين کارگروه در سطح شهرستان است.
کرمي از تشکيل دو کميته فرهنگي و اجتماعي در جهت رصد فعاليتهاي شهرستان در خصوص اين دو مبحث مهم خبرداد و افزود: فعاليتهاي اين کارگروه بايد با درايت و تدبير و درجهت افزايش اميد در ميان آحاد مردم صورت گيرد تا شاهد نشاط روز افزون اجتماعي جامعه باشيم.
وي افزود: تکميل طرح هاي عمراني و ورزشي که مرتبط با حوزه فرهنگي و اجتماعي است به دليل حساسيت امر بايد در اولويت شوراي برنامه ريزي قرار بگيرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان سروستان، کرمي در پايان، احداث فضاهاي سبز و پارکها، تکميل مبلمان شهري، افزايش تعداد فرهنگسراها، فعال کردن شوراي فرهنگي روستاها را در ايجاد نشاط اجتماعي در شهرستان موثر دانست و نبود سازمان تبليغات را از كمبودهاي فرهنگي شهرستان برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن