تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر از 96 مدیر مدرسه استان آذبایجان غربی در طرحی با عنوان ˝کانون مهربانی˝


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم صورت گرفت: تقدیر از 96 مدیر مدرسه استان آذبایجان غربی در طرحی با عنوان ˝کانون مهربانی˝ خبرگزاری پانا: همزمان با هفته معلم، 96 مدیر مدرسه در ارومیه و شهرستان‌ها که بیشترین تعامل را در پیشبرد اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داشته‌اند مورد تقدیر قرار گرفتند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت ساعت 11:56

به گزارش خبرگزاری پانا، از 55 مدیر در شهرستان‌های سلماس، چالدران، بوکان، نقده، چایپاره، شاهین‌دژ، سردشت، خوی، محمدیار، پیرانشهر، میاندوآب، مهاباد، بوکان، تکاب، اشنویه، ماکو، شوط، تازه شهر و 15 مدیر مدارس ارومیه با حضور در مدارس و اهداء لوحی از طرف سرپرست کانون استان توسط مسوولین مراکز کانون تقدیر شد.  
بر همین اساس از 25 مدیر مدرسه‌ی روستایی نیز که بیشترین تعامل را با کتابخانه‌های سیار روستایی و پستی داشته‌اند با اهداء لوح تقدیر شد.
 
"معصوم قلی‌زاده" سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان آذربایجان غربی در خصوص این طرح که برای اولین بار در استان به اجرا در آمده است گفت:از آنجا که معلمی شغل نیست،هنر،عشق و زیبایی است پس تجلیل از مقام شامخ وی،هم ترویج زیبایی‌ها و هم امر به معروف است.
 
وی افزود: از آنجا که یکی از اولویت‌های اصلی هدف‌گذاری شده برای سال 93 توسعه‌ی مشارکت با بخش‌های فرهنگی،هنری و ادبی فعال با کانون است بر همین اساس این استان هم زمان با بزرگداشت هفته ی معلم با برگزاری طرح«کانون مهربانی»قدردان مدیرانی است که در جریان سال 92 بیشترین و موثرترین همکاری را در ترویج زیبایی‌ها داشته‌اند و من از همین فرصت استفاده کرده ،امیدوارم مهرشان پاینده و عمرشان مستدام باشد.
 
این طرح در بسیاری از شهرستان ها طی ویژه برنامه ای با حضور مسوولین دستگاه های اجرایی و اعضای شورای اسلامی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
 
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاظر با 46696 عضو و 289456 جلد کتاب در استان در حال فعالیت است











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن