تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی: به ایراندوست مانند اسکوچیچ باید زمان داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



حسینی: به ایراندوست مانند اسکوچیچ باید زمان داده شود
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نصرت ایراندوست یک مربی بومی است، بنابراین باید مثل اسکوچیچ و حتی بیشتر به او در ملوان زمان بدهند.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، سیدجلال حسینی ابتدا در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: آمدن رحیمی خبر خوشی برای پرسپولیس است اما امیدوارم تا دیر نشده هر تصمیمی که قرار است برای پرسپولیس و بازیکنانش گرفته شود. نباید زمان را از دست بدهیم چون امسال کار سخت‌تری را نسبت به گذشته در پیش داریم. وی که این روزها در انزلی به سر می‌برد درباره شرایط ملوان و سرمربیگری ایراندوست نیز گفت: خیلی خوشحالم شدم که سکان هدایت ملوان به نصرت ایران‌دوست سپرده شد. این مربی از پیشکسوتان و مربی‌ است که من در ملوان از او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. وی افزود: از همه مهم‌تر ایراندوست می‌خواهد به جوانان با استعداد انزلی بها بدهد و امیدوارم که مانند اسکوچیچ و حتی بیشتر ایران‌دوست را حمایت کنند و به این مربی پرتلاش وقت لازم را بدهند. حسینی تاکید کرد: از اسکوچیچ حمایت شد و انتظار از او کم بود اما با حمایت موفق شد،‌ حالا باید به ایرا‌ندوست که سرد و گرم ملوان را کشیده خیلی بیشتر بها داده شود و از او حمایت شود تا ملوان به جایگاه حتی بالاتر از لیگ قبلی برسد. این پتانسیل در جوانان ملوان دیده می‌شود و اگر به ایراندوست که شناخت کامل و جامعی از ملوان دارد بها دهند مطمئن باشند مسئولان ملوان و انزلی ضرر نمی‌کنند چون من خودم کار کردن با این مربی را در کارنامه‌ام دارم و او جوانان زیادی را تحویل فوتبال ایران از طریق ملوان داده است.
  فارس 450




۱۸/۰۲/۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن