تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814249404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استراليا بدون کاپيتانش به برزيل مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استراليا بدون کاپيتانش به برزيل مي‌رود
سرمربي تيم ملي استراليا کاپيتان «ساکروس» را به دليل ناآمادگي او پس از مصدوميت اخيرش در فهرست بازيکنان خود براي سفر به برزيل قرار نداد.

  آنژه پوستکوغلو، سرمربي تيم ملي استراليا اعلام کرد لوکاس نيل، کاپيتان اين تيم را در فهرست بازيکنان خود براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل قرار نمي‌دهد. به نظر مي‌رسد تصميم پوستکوغلو به معناي پايان حرفه ملي لوکاس نيل 36 ساله که 96 بازي ملي براي استراليا انجام داده است باشد و اين در حالي است که او پيشتر اعلام کرده بود براي حضور در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا در سال 2015 که به ميزباني کشور او برگزار مي‌شود انگيزه فراواني دارد.

سرمربي تيم ملي استراليا گفته تصميم وي براي کنار گذاشتن نيل از فهرست اوليه 30 نفره بازيکنانش در جام جهاني 2014 آسان نبوده اما دليل اتخاذ اين تصميم عدم اطمينان او از آمادگي کاپيتان «ساکروس» براي تحمل فشار سنگين بازي‌هاي استراليا در برزيل است.

پوستکوغلو با اعتراف به اين موضوع که يک هفته پيش تصميم خود براي کنار گذاشتن نيل را به اطلاع وي رسانده است، اظهار داشت: لوکاس نيل کاملاً ناراحت بود. تصميم سختي بود. او واقعاً سخت تلاش کرد تا خودش را براي جام جهاني آماده کند و انگيزه فراواني براي حضور در اين رقابت‌ها نشان داد.

وي افزود: ملاک و معيار ارزيابي من براي وضعيت نيل نه گذشته دور او بلکه وضعيت او در 6 ماه اخير بوده است. از نظر آمادگي جسماني، شواهد و مدارک زيادي براي من وجود نداشت تا ثابت شود که نيل آماده حضور در جام جهاني است.

لوکاس نيل اولين بازي ملي‌اش براي تيم ملي استراليا را در سال 1996 انجام داد و 60 بار بازوبند اين تيم رابر بازو بست. دوران افت نيل از ماه نوامبر سال گذشته که مقطعي در فوتبال ژاپن توپ زد، آغاز شد. نيل سرانجام توانست در ماه فوريه با تيم واتفورد قرارداد ببندد و اين قبل از انتقال قرضي او به تيم دونکسترراورز بود.

از زمان روي کار‌آمدن پوستکوغلو به عنوان سرمربي تيم ملي استراليا پس از اخراج هولگر اوسيک آلماني در ماه اکتبر سال 2013، گروهي از بازيکنان کهنه‌کار تيم ملي استراليا از جمله مارک شوارتزر، هري کيول و برت امرتون با فوتبال ملي خداحافظي کرده‌اند.

تيم ملي استراليا در مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل بايد با تيم‌هاي ملي اسپانيا، هلند و شيلي رقابت کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/17 18:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن