تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812498137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش امیر عابدینی به بازداشت رویانیان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



واکنش امیر عابدینی به بازداشت رویانیان
امير عابدينی كه خيلی ها او را از جمله مدعيان مديرعاملی پرسپوليس می دانستند، اكنون به عنوان عضو كميته فنی اين باشگاه معرفی شده است.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، اينكه عابديني با آن سابقه مديريتي چگونه پذيرفته در اين سطح به پرسپوليس كمك كند باب گفتگو را با مديرعامل داماش گيلان را باز كرد.   به نظر شما شان امير عابديني عضويت در كميته فني پرسپوليس بود؟
من روز گذشته جلسه‌اي با رحيمي داشتم و امروز هم در ادامه همان جلسه با استيلي جلسه خواهم داشت. من دنبال شان خودم نيستم بلكه به دنبال شان پرسپوليسم. اگر بتوانم شرح وظيفه كميته فني را به خوبي بنويسم تا به تصويب هيات مديره برسد مي توان خيلي به پرسپوليس كمك كرد.   اما علي دايي دستور گرفتن از كميته فني را برنمي‌تابد.
دايي حرفه اي است و بر اساس منطق و قانون عمل مي كند. وظيفه كميته فني اين نيست كه بگويد دايي چكار كند بلكه برنامه هاي دايي را تصويب مي كند و اينكه كسي خوشش بيايد يا نه زياد مهم نيست. كميته فني بايد دنبال اين باشد كه بازيكناني كه دايي مي‌خواهد جذب كند. خوشبختانه رحيمي بر روال قانونمندي و يك اصول كار مي كند و تعاريف كميته فني در هيات مديره پرسپوليس پذيرفته شده است.   اما هيچكس توقع نداشت رئيس سابق فدراسيون و پرسپوليس و مديرعامل داماش گيلان چنين پستي را قبول كند.
اين مطلب را اينگونه بايد بگويم كه بنده ادعايي ندارم و دنبال پست و مقام هم نيستم. بلكه معتقدم مسئوليتي كه به من داده اند بايد انجام دهم. مسئوليتي كه موثر باشد نه مسئوليتي كه فقط در حرف مسئوليت باشد.   آمدن شما به پرسپوليس  و رفتن رويانيان...
متاسفانه شنيدم ايشان را چند روزي هست بازداشت كرده‌اند.   به نظر شما چه شباهتي ميان رويانيان، بابك زنجاني و مه آفريد خسروي است؟
مه‌آفريد خسروي با زنجاني تفاوت بسياري دارد. چرا كه او 18هزار شغل ايجاد كرد و نرفت با پول نفت در خارج سرمايه گذاري كند. پولي كه حالا هم هيچ خبري از آن نيست. اما بحث رويانيان يك بحث دولتي است و فكر نمي كنم رقم و عددي كه در مورد رويانيان گفته مي‌شود يك هزارم آن دو نفر باشد.  اميدوارم كه خلاف رويانيان خيلي سنگين نباشد. اما نكته جالبي كه اين چند وقته ذهن مرا مشغول كرد صحبتي بود كه جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور مطرح كرد. اينكه 82هزار ميليارد معوقات بانكي نزد 500 نفر است كه سهم هنگفتي از آن را 20 نفر بر عهده دارند. من معتقدم آدم‌هايي كه تلاش كرده‌اند كار كنند اگر اين پول را حيف و ميل كرده‌اند بايد در خصوص آن قسمتي كه بيشتر ميل كرده‌اند مورد مواخذه قرار گيرند و اگر بخشي را هم حيف كرده‌اند بايد به آنها با ديده اغماض نگاه كرد.   بانک ورزش 450




۱۷/۰۲/۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن