تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820851933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشک حاشیه‌ساز پرسپولیس / کمیته فنی آرامش تیم را به هم می‌ریزد؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کشک حاشیه‌ساز پرسپولیس / کمیته فنی آرامش تیم را به هم می‌ریزد؟ ورزش > لیگ برتر - کمیته فنی باشگاه پرسپولیس هنوز تشکیل نشده، حاشیه‌ساز شده است.

میثم بهرامی / روزی که هیات مدیره پرسپولیس اعلام کرد کمیته فنی تشکیل می‌دهد تا مسائل فنی تیم زیر نظر این کمیته باشد، می‌شد پیش‌بینی کرد که این کمیته برای سرخپوشان تهرانی حاشیه‌ساز خواهد شد. کمیته فنی پرسپولیس در حالی با ترکیب جعفر کاشانی، حسین عبدی، امیر عابدینی و بیژن ذوالفقارنسب تشکیل شد که همان روز اعلام موجودیت این کمیته، عابدینی و ذوالفقارنسب رسما اعلام کردند خبری از این موضوع ندارند. اینکه 2 نفر از اعضای کمیته 4 نفره گفته‌اند از این موضوع خبر ندارد، این شائبه را به وجود آورده که هیات مدیره پرسپولیس خواسته به سرعت این کمیته را تشکیل دهد تا در کارهای فنی دایی دخالت کند. گرچه این موضوع توسط کسی تایید نشده اما گزارش‌هایی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود نشان دهنده این موضوع است که دایی به زودی به مخالفت با این کمیته برمی‌خیزد.
گزارشی که روزنامه خبرورزشی منتشر کرده نشان می‌دهد حمید استیلی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس درخواست تشکیل کمیته فنی را داده و در استدلال خود برای تشکیل این کمیته گفته: «آدم‌هایی را می‌ذاریم که بتونند حرف بزنند. کسانی که مقابل سرمربی کم نیارن و اگه حرفشون خونده نشه برن بین مردم و روزنامه‌ها بگن که کمیته فنی کشکه. کمیته فنی باید سرمربی را انتخاب کنه تا ازش حرف شنوی داشته باشه. تیم محلات که نیست.» گرچه خبرورزشی نامی از استیلی نیاورده اما در پاراگراف آخر گزارش به نقل از همین عضو فوتبالی هیات مدیره نوشته: «از هفته اول تو کوچه مون هم اسم طرف را فریاد می‌زدند.»
کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در حالی اولین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد که هنوز اولین جلسه این کمیته تشکیل نشده، شائبه دخالت این کمیته در کار سرمربی تیم ایجاد شده است. این کمیته اساسا باید مسائل فنی را زیر نظر داشته باشد و از آنجا که مسائل فنی در اختیار سرمربی تیم است، در باشگاه‌های ایرانی همیشه سرمربی اختلافاتی با کمیته فنی داشته. در مورد این ماجرا می‌توان به جمله معروف علی پروین اشاره کرد که کمیته فنی را «کشک» معرفی کرد.
البته اعضای فنی کمیته فنی پرسپولیس می‌گویند در کار دایی دخالت نخواهند کرد. حسین عبدی یکی از اعضای کمیته فنی می‌گوید: «سرمربی در یک تیم باید اختیار تام داشته باشد که از نظر فنی کارش را جلو ببرد. نتیجه کار چه خوب و چه بد بر گردن سرمربی است. با این شرایط موازی کاری امکان ندارد! البته کمیته فنی نقاط ضعف و قوت را بررسی و نکات لازم را گوشزد می‌کند ولی این موازی کاری نیست.» جعفر کاشانی دیگر عضو کمیته فنی می‌گوید: «در هیچ جای دنیا کمیته‌ فنی در کار کادر فنی دخالت نمی‌کند و فقط کار نظارت و مشورت را انجام می‌دهد. اعضای اجرایی باشگاه و مربیان هم با توجه به بالا بودن فرهنگ‌شان قطعا از تجربه دیگران برای رفع چالش‌های تیم استفاده خواهند کرد.»
محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس یکی از مخالفان تشکیل کمیته فنی است. او می‌گوید: «در کل فکر نمی‌کنم که کمیته‌ فنی در پرسپولیس جواب دهد. اگر قرار به دخالت کمیته‌ فنی در مسائل تیم باشد پرسپولیس به مشکل می‌خورد. حرف آخر را همیشه باید سرمربی بزند.» شاید بتوان صحبت‌های پنجعلی را به عنوان یکی از نزدیکان دایی، موضع خود دایی هم دانست.
این کمیته از همین ابتدای تاسیس با حاشیه‌هایی همراه بوده که شاید اوج این حاشیه‌ها زمان به حرف آمدن علی دایی باشد. دایی که به عنوان سرمربی پرسپولیس می‌داند حمید استیلی مخالف سر سخت حضورش در کادر فنی است، کمیته فنی را به عنوان عامل تخریب خودش و تیم می‌شناسد و می‌داند که حمید استیلی عامل اصلی تشکیل این کمیته بوده. با این حساب بعید است که دایی به راحتی با وجود چنین کمیته‌ای کنار بیاید.
43 43



چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 - 17:15:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن