تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820969127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض شوراي شهر حاجي آباد به عملكرد جهاد دانشگاهي هرمزگان/ابراز ناخرسندي از عدم به كارگيري نيروهاي بومي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان در نامه اي به رئيس جهاد دانشگاهي كشور؛
اعتراض شوراي شهر حاجي آباد به عملكرد جهاد دانشگاهي هرمزگان/ابراز ناخرسندي از عدم به كارگيري نيروهاي بومي
بندرعباس - خبرگزاري مهر:  اعضاي شوراي اسلامي شهر حاجي آباد در نامه اي به رئيس جهاد دانشگاهي كشور اعتراض خود را نسبت به عملكرد جهاد دانشگاهي استان هرمزگان اعلام كردند.



به گزارش خبرنگار مهر، اعضاي شوراي اسلامي شهر حاجي آباد در نامه اي به دكتر طيبي رئيس جهاد دانشگاهي كشور، اعتراض خود را نسبت به كارگيري نيروهايي از خارج استان در مركز جهاد دانشگاهي حاجي آباد شهرستان حاجي آباد اعلام كرده اند. متن كامل اين نامه به شرح زير است: احترما نظر به اينكه واحد محترم جهاد دانشگاهي استان هرمزگان بدون در نظر گرفتن وضعيت اسف بار اشتغال در اين شهرستان و تعداد كثير دانش آموختگان كارشناس و كارشناس ارشد دختر و پسر جوياي كار شهرستان، اقدام به جذب نيروهاي خارج از استان براي اشتغال در مركز جهاد دانشگاهي اين شهرستان نموده است، اينجانبان امضا كنندگان زير همه اعضاي شوراي اسلامي شهر حاجي آباد مراتب ناخرسندي خود را از اين اقدام با توجه به فقر شديد مردم شهرستان و اينكه براي برخي خانواده ها هزينه تحصيل فرزندانشان به قيمت از دست دادن امكانات رفاهي، خانه، زمين كشاورزي و سرگرداني در شهرهاي دوردست و رنج هاي فراوان ديگر بوده است و نيز به دلايل ديگر كه اولويت جذب نيروهاي اين شهرستان را كاملا درك مي نماييم، مراتب نارضايتي، ناخرسندي و گلايه خود را از اقدامات اخير موسسه جهاد دانشگاهي استان هرمزگان اعلام مي داريم و انتظار پيگيري تا حصول نتيجه داريم. مضافا اعلام مي داريم طبق تحقيقات به عمل آمده موسسه جهاد دانشگاهي هرمزگان برخورد ناشايستي با پرسنل قبلي خود كه با همت، تلاش استفاده از خيرين و جلب نظر معتمدين و مسئولان شهر اقدام به راه اندازي مركز پيش دانشگاهي شهرستان نموده اند، در پيش گرفته است.

اين نامه به امضاي تمامي اعضاي شوراي اسلامي شهر حاجي آباد شامل: منوچهر زماني، ابراهيم دره شيري، ابراهيم بهروزي، جواد صابري، رمضان دهقاني، سعيد نيكويي و محمود جعفري رسيده است.    




۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۶:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن