تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820830465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین نیروی دریایی ارتش:بهداشت رزمی از مطالبات فرمانده معظم کل قواست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جانشین نیروی دریایی ارتش:بهداشت رزمی از مطالبات فرمانده معظم کل قواست بندرعباس - ایرنا-جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تکمیل طرح بهداشت و بهداری رزمی درقالب طرح امام رضا (ع) ازمطالبات رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت بهداشت وسلامت درمیان نیروهای مسلح وخانواده های آنان است.


به گزارش ایرنا امیر دریادار غلامرضا خادم بیغم ،چهارشنبه در جمع کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت در مسجد امام حسن مجتبی(ع)در بندر جاسک افزود: طرح امام رضا(ع)که از سال 84 مورد توجه قرار گرفته و در سال 88 به تصویب ارتش رسیده بیشتر درارتباط با سلامت روح و روان و وضعیت جسمانی کارکنان و خانواده های آنان است.
وی به اقدام های چند ساله نیروی دریایی در چارچوب طرح امام رضا(ع) و گفت:نیروی دریایی در طرح امام رضا(ع) ، از جایگاه بالایی برخوردار است و در سال گذشته رتبه اوّل را کسب کرده است.
جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد:تمام جنبه های این طرح را در همه ابعاد ، به بهترین شیوه پیگیری می کنیم و روند رو به رشد ما در این طرح به گونه ای بوده که ما را به این رتبه و جایگاه ممتاز رسانده است.
امیردریا دار خادم بیغم با اشاره به شرایط خاص منطقه دوم دریایی ولایت بیان کرد:امیدواریم که نیروی دریایی همچنان در سال های آتی بتواند این جایگاه رفیع را حفظ کند و این امر مستلزم این است که کارکنان این مجموعه ، همچنان به شرایط خاص این منطقه توجه ویژه داشته باشند.
وی اظهار کرد: منطقه دوم دریایی ولایت ، منطقه ای بسیار فعال و حساس است و در شرایط کنونی ، نقطه عطف قابل توجهی است از این رو ضروری است با همت کارکنان و دست اندرکاران با درک این موقعیت و با عزم و اراده ای قوی ، این منطقه را به منطقه ای بسیار قدرتمند تبدیل کنیم .
همچنین امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش ، در راس هیاتی در منطقه دوم دریایی ولایت حضور یافت و از نزدیک در جریان روند پیشرفت کاری طرح ها و پروژه های عمرانی در حال احداث و کارهای زیربنایی منطقه قرار گرفت.
شهرستان جاسک با 51هزار نفر جمعیت در 300کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.ک/2
7199/668 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن