تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818890357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای فرهنگی با تقویت تشکل های مردمی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سلطانی:
ارتقای فرهنگی با تقویت تشکل های مردمی ضروری است
زنجان -خبرگزاری مهر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اینکه ارتقای فرهنگی با تقویت و توانمند سازی موسسات و تشکل‌های مردم نهاد ضروری است گفت: باید به توانمند سازی تشکل های مردم نهاد توجه شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مسیح‌الله سلطانی ظهر چهارشنبه، در جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی، افزود: 226 تشکل مردم نهاد در استان زنجان وجود دارد. وی اظهار داشت: افزایش انضباط اجتماعی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندی از اولویت‌های کار گروه اجتماعی در سالجاری است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: همچنین ارتقای فرهنگی با تقویت و توانمندسازی تشکل‌های مردم‌نهاد از اولویت‌های کار گروه فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان است.

سلطانی تاکید کرد: افزایش نشاط اجتماعی در استان از دیگر اولویت های این کار گروه است چرا که توجه به این امر مهم از آسیبهای اجتماعی جلوگیری می کند.

وی به انتشار کتاب زنجان با ویژگی‌های تاریخی، آداب و رسوم و آئین‌ها اشاره کرد و گفت: این کتاب در حال تدوین است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، در خصوص ساماندهی دکه‌های توزیع مطبوعات و ایجاد مراکز عرضه و فروش محصولات فرهنگی گفت: هنوز جلسه ای در این خصوص برگزار نشده است.

سلطانی به طرح مدرسه مجازی با عنوان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدرسه مجازی اشاره کرد و گفت: طرح به اعضای کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان زنجان ارسال شده است. وی با بیان اینکه طرح تشکیل بنیاد یا انجمن مفاخر استان زنجان ضروری است گفت: طرح تشکیل بنیاد ایران شناسی در هر استان تشکیل می‌شود.


 


۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن