تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي استخرهاي قم براي بهينه سازي اوقات فراغت تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۱۷ب.ظ)
رئيس هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان قم خبر داد: آمادگي استخرهاي قم براي بهينه سازي اوقات فراغت تابستان رئيس هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان قم از آمادگي استخرهاي قم براي بهينه سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دانش آموز در تابستان سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود جمال تصريح کرد: در جلسه هماهنگي که با مديران استخرهاي قم داشته ايم، آمادگي بسيار خوبي براي پذيرايي از نوجوانان و جوانان دانش آموز استان قم در اوقات فراغت تابستان امسال پيش بيني شده است.
وي يادآور شد: آموزش شنا از مبتدي تا قهرماني يکي از مهمترين بخش هايي است که در طرح اوقات فراغت تابستان امسال اجرايي خواهيم کرد در حالي که مهلت ثبت نام در اين دوره ها تا بيستم ارديبهشت پيش بيني شده تا بلافاصله بعد از امتحانات کار آموزش را شروع کنيم.
رئيس هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان قم افزود: شروع کلاس هاي آموزشي اين هيئت در طرح اوقات فراغت تابستان سار جاري از اول خردادماه خواهد بود دفتر هيئت شنا، شيرجه و واترپلو واقع در مجموعه ورزشي تختي قم براي ثبت نام از علاقمندان به برنامه هاي تابستاني اين هيئت در نظر گرفته شده است.
وي افزود: دفتر هيئت شنا، شيرجه و واترپلو در مجموعه ورزشي تختي قم واقع در خيابان دورشهر همه روزه در نوبت صبح ويژه بانوان و در نوبت عصر تا ساعت 20 ويژه آقايان علاقمند به شرکت در برنامه هاي تابستاني آماده پاسخگويي است.
رئيس هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان قم تاکيد کرد: از تمامي شهروندان قمي و علاقمندان به شنا مي خواهيم که هر گونه عدم سرويس دهي مناسب در استخرها و همچنين مشکلات موجود را براي رفع به موقع آن به هيئت شنا، شيرجه و واترپلو اطلاع بدهند.
جمال در ادامه به ديگر برنامه هاي هيئت شنا، شيرجه و واترپلو در آستانه فرارسيدن فصل گرم تابستان اشاره کرد و يادآور شد: برگزاري کلينيک باز آموزي مربيان شنا در قم در هر دو بخش آقايان و بانوان برنامه ديگري است که در نيمه دوم ارديبهشت ماه انجام خواهد شد.
وي با بيان اينکه کلينيک بازآموزي مربيان شنا در قم در دو بخش آقايان و بانوان زير نظر مدرسين فدارسيون شنا برگزار مي شود، بر اهميت حضور مربيان شنا قم در اين دوره آموزشي تاکيد کرد و افزود: در پايان اين دوره به شرکت کنندگان پروانه فعاليت در زمينه آموزش شنا اعطا مي شود زيرا امسال مربيان فاقد پروانه فعاليت، حق برپايي دوره‌هاي آموزشي در فصل تابستان در هيچ يک از استخرهاي استان را ندارند و در صورت مشاهده از فعاليت آنها جلوگيري و با مديران استخرها برخورد قانوني صورت مي‌گيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن