تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814748519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مونيکا لوينسکي پس از سال ها سکوتش را شکست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲۰ب.ظ)
افشاي ابعاد تازه اي از رسوايي رئيس جمهور سابق آمريکا: مونيکا لوينسکي پس از سال ها سکوتش را شکست رابطه نامشروع رئيس جمهور وقت آمريکا در سال 1998 با يکي از کارمندان کاخ سفيد واقعه اي بود که به اظهار «تاسف عميق» وي در برابر ميليونها بيننده تلويزيوني منجر شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، 16 سال قبل مردم آمريکا شاهد صحنه اي تاريخي بر صفحه تلويزيون هاي خود بودند. بيل کلينتون رئيس جمهور وقت اين کشور به خاطر دروغ گويي درباره روابط نامشروعش با يکي از کارآموزان کاخ سفيد از مردم عذر خواهي کرد.
مونيکا ساميل لوينسکي در آن زمان 25 سال داشت و کلينتون در دومين دوره رياست جمهوري خود بود. لوينسکي دختر يهودي اهل سان فرانسيسکو در پي کار سر از کاخ سفيد درآورده بود، اما رابطه نا مشروعش به کلي زندگي وي را عوض کرد.
او اکنون 41 سال دارد و پس از سالها سکوت از آن زمان مي گويد: آن واقعه زندگي من را به شدت تحت تاثير قرار داد. من پس از آن رسوايي تلاش کردم خودم را دوباره پيدا کنم. در ايالتهاي مختلفي زندگي کردم و بعد راهي لندن شدم. جايي که توانستم در آن مدرک کارشناسي ارشد روانشناسي اجتماعي بگيرم.
علت بازگشت اقبال مجدد خبرنگارن به وي و واکاوي گذشته، احتمال کانديداتوري هيلاري کلينتون همسر بيل کلينتون در انتخابات سال 2016 آمريکاست.
وي ادامه مي دهد: من نمي گويم رابطه من با کلينتون مورد رضايتم نبود، اما جايگاه وي من را به وحشت مي انداخت.
اين البته در تضاد با 40 مورد اعتراف وي در دادگاه هاي گوناگون است که از رضايت قلبي خود در اين باب گفته بود.
لوينسکي مي گويد: من يک قرباني بودم. بعد از آن روزها من در پي يک مخفيگاه مي گشتم. از سوالات مردم خسته شده بودم و بايد در گوشه اي دوباره به خود مي آمدم. از آن زمان تنها تاريکي و تحقير را در ياد دارم.
به عقيده کارشناسان، برملا شدن مجدد اين پرونده به تحريک سناتور جمهوري خواه رند پل نامزد احتمالي انتخابات و رقيب هيلاري کلينتون است تا بتواند از حافظه تاريخي مردم آمريکا و جواناني که آن زمان را به ياد ندارند کمک بگيرد. پرونده اي که به «مونيکا گيت» مشهور شده و به عنوان يک رسوايي ملي مطرح شد.
هيلاري کلينتون در آن زمان برخورد دوگانه اي با اين قضيه داشت. وي در ابتدا درصدد يک برخورد چکشي با همسر خود بر آمد، اما بعدها با سياست در کنار وي قرار گرفت تا "حمايت" خود را از همسر "باوفايش" اعلام دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن